Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 17:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

link til en side på computeren

Jeg har et link der ser sådan her ud:

eye.spinmenuitem("JavaScript Kit","http://www.javascriptkit.com/cutpastejava.shtml");

men jeg vil have det til at virke på en html side på computeren i stedet for http://www.bla bla
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 17:58 #1
f.eks.

eye.spinmenuitem("Min side","/js/cutpastejava.shtml");

-- så vil den lede i undermappen js efter filen ...
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 18:34 #2
det jeg ville, var at finde et html der ligger i en mappe der hedder private/hingst.html
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 18:44 #3
eye.spinmenuitem("En hingst","private/hingst.html");
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 18:50 #4
jeg kan ikke få det til at virke
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 18:54 #5
Hvis du sætter et relativt link i stedet for et absolut (som du har i det første, du viser !-), vil det tage udgangspunkt i den mappe du er i, så hvis det ikke virker, skal du muligvis enten

"/private/hingst.html" -- går til en mappe, som hedder private og ligger i din webrod

eller f.eks.

"../private/hingst.html" -- går til en mappe, som ligger i samme mappe, som den mappe, din side ligger i !-)
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 19:15 #6
det virker stadig ikke???
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 19:18 #7
Kan du linke til siden, så jeg kan få en chance for at finde årsagen ?-)
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 19:27 #8
jeg har hentet den menú her  http://www.javascriptkit.com/script/script2/spinmenu.shtml  og vil så lave det om så jeg kan bruge det til min egen sider.
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 19:33 #9
Hvad er det, som ikke virker ?-)

Jeg troede, at du ikke kunne linke til filen ...

-- og så har det ikke det fjerneste med hvilken menu, det kommer fra !-)

-- det vil kun være et spørgsmål om, hvordan du finder frem til filen ...
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 20:37 #10
hhhmmmm...mærkelig...gi mig et svar du skal have dine point
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 20:51 #11
Fandt du problemet ?-)
Avatar billede schimmell Nybegynder
18. december 2004 - 20:56 #12
nej
Avatar billede schimmell Nybegynder
01. januar 2005 - 14:20 #13