Avatar billede annitta Nybegynder
18. december 2004 - 00:53 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

web-shop

jeg får den her fejl når jeg vil opload et billed til shop eller bag efter se den jeg køre egen server med windows 2000 adv server dk har mysql web men manger jeg noget at installer for at den fejl ikke kommer op ADODB.Field fejl '800a0bcd'
Avatar billede keysersoze Guru
18. december 2004 - 10:05 #1
der må komme lidt mere information end det
Avatar billede goose Nybegynder
18. december 2004 - 17:41 #2
i.flg. http://www.webthang.co.uk/tuts/tuts_asp/gk_errors/gk_errors.asp#5 kunne det tyde på, at du forsøger at hente fra en tabel der ikke indeholder noget.

/Goose
Avatar billede annitta Nybegynder
18. december 2004 - 20:22 #3
det er et web-shop som er færdig lave se her http://www.onlineshop.netmail.dk:81
Avatar billede keysersoze Guru
18. december 2004 - 20:47 #4
prøv at kom med hele fejlbeskrivelsen - der må stå mere end det?
Avatar billede annitta Nybegynder
18. december 2004 - 21:12 #5
Warning: main(includes/languages/dansk.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\wwwroot\www.onlineshop.netmail.dk\admin\includes\application_top.php on line 130

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/dansk.php' (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\wwwroot\www.onlineshop.netmail.dk\admin\includes\application_top.php on line 130
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2004 - 22:56 #6
ah - php... der må jeg nok desværre stå af. Men det kunne nu godt se ud som om der mangler en fil eller henvisningen til filen er forkert... men ydeligere kan jeg ikke rigtig sige det :(
Avatar billede morteeart Nybegynder
19. december 2004 - 23:01 #7
"Warning: main(includes/languages/dansk.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\wwwroot\www.onlineshop.netmail.dk\admin\includes\application_top.php on line 130

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/dansk.php' (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\wwwroot\www.onlineshop.netmail.dk\admin\includes\application_top.php on line 130"

Betyder at filerne ikke findes, dvs. du har ikke uploadet dem, eller der er sket en fejl i upload.

ADODB.Field fejl '800a0bcd' <- Access er en database, og MySQL er en database, men det er 2 vidt forskellige ting.

Det kunne se ud som om at du forsøger at uploade et bilelde til en forkert felttype.

osCommerce er gratis, og ved at vælge et gratis produkt, skal man læse deres README og FAQ's grundigt.
Avatar billede annitta Nybegynder
20. december 2004 - 00:53 #8
oki det er nok ikke så et jeg skal bruge så det er lidt drilsk jeg får nu den her ved at jeg vælg at gå til kassen Warning: main(includes/languages/dansk/checkout_shipping.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\wwwroot\www.onlineshop.netmail.dk\checkout_shipping.php on line 147

Fatal error: main(): Failed opening required 'includes/languages/dansk/checkout_shipping.php' (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\wwwroot\www.onlineshop.netmail.dk\checkout_shipping.php on line 147

men er der ikke noget dansk webshop eller noget sted vor man kan købe et til funoftig pris
Avatar billede morteeart Nybegynder
20. december 2004 - 00:57 #9
http://www.dandomains.dk/ sælger dem til 300kr/måneden i leje.

Hvilket kan være billige end at købe en til 5000 kr. som engangsbeløb
afhæning af hvor meget den skal kunne osv.

Ville gerne have tilbudt min egen løsning, men den er først færdig engang i foråret 2005.
Avatar billede annitta Nybegynder
20. december 2004 - 16:34 #10
hvad kommer den til at koste til den tid og er den nem at sæte op overskulig og giv du hjælp ved install problemer
Avatar billede morteeart Nybegynder
23. december 2004 - 01:30 #11
www.thedeathart.dk/newshop Den er 99% færdig, og kommer til at koste en 7000 kr.
som så inkluderer opsætning og support. (Mangler lige kryptering af kundernes info, og det bliver færdig i nat)

Systemet er i php og mysql.

Kontakt mig på eksperten@thedeathart.dk hvis du er intersseret.
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2004 - 15:05 #12
og så mangler du måske også lige at cross-browser tjecke den - umiddelbart ser det i hvert fald ud som om der i IE5 er nogle småting så mon ikke også der er visningsfejl i andre browsere ;)
Avatar billede keysersoze Guru
23. december 2004 - 15:06 #13
hov - kan se at du skriver du har lavet lidt crossbrowser-tjeck, men derfor tror jeg nu stadig du har glemt IE5. Og så tjeck også lige for stavefejl
Avatar billede annitta Nybegynder
06. januar 2005 - 19:42 #14
oki jeg skal bruge den til et webhotel vor jeg vil tilbyde at hosted det med domæne navn og mail plads for 300 kr pr år så det skal vær et godt og nemt og opsætte hurtig vor dan installer man det manualt i mysql eller med en setup/instal fiel som exp phpbb2 forum skal ?? min mail er her admin@netmail.dk
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2005 - 20:53 #15
skal du installere mysql skal det være din egen server - det kan du ikke gøre på et lejet webhotel. en guide kan findes her; http://www.webcafe.dk/artikler/databaser/
Avatar billede annitta Nybegynder
06. januar 2005 - 20:56 #16
ja det ved jeg godt jeg har en server med dansk mail server med u/b og mysql også det var dit shop vor dan den blive installert
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2005 - 21:17 #17
php og mysql kan jeg ikke rådgive så meget i - men hvis du vil til at tilbyde det som en service, må du da have en eller anden tilknyttet som kan klare sådanne ting?
Avatar billede annitta Nybegynder
06. januar 2005 - 21:36 #18
hvad er din shop bygget op om asp access eller hvad køre din webshop mener jeg skal den bruge php,asp,access,mysql ??
Avatar billede keysersoze Guru
06. januar 2005 - 22:13 #19
min shop? Nu har jeg ikke skrevet at jeg har en shop - men jo, jeg har lavet et par stykker alle byggende på ASP/Access :)
Avatar billede annitta Nybegynder
07. januar 2005 - 20:55 #20
oki er det not man kan købe se
Avatar billede keysersoze Guru
07. januar 2005 - 23:29 #21
én shop kører ikke mere - det var ellers den største :( En anden som er www.makalay.dk som er ret simpel - det er også spredt ud til nogle andre "forretninger" men ikke lige nogle jeg har links til.

Jeg udvikler primært meget specifikke løsning så mine kunders behov opfyldes mest muligt - så jeg er måske ikke et du kan købe lige her og nu, men alt efter behov ville jeg godt kunne sætte noget sammen enten hurtigt eller over en lidt længere periode.

Du skal være velkommen til at kontakte med pr mail/Messenger på kim@soze.dk eller alternativt icq 32036024. Er der først online igen lørdag sent aften + hele søndagen.
Avatar billede annitta Nybegynder
30. juni 2007 - 14:07 #22
lukker nu
Avatar billede keysersoze Guru
30. juni 2007 - 14:22 #23
tak for hjælpen