Avatar billede huggebanden Nybegynder
18. december 2004 - 00:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Delivery failure notification (attachment)

Jeg har åbnet en mail i en webmail, hvor der blandt andet står dette i:

The following section of this message contains a file attachment
prepared for transmission using the Internet MIME message format.
If you are using Pegasus Mail, or any another MIME-compliant system,
you should be able to save it or view it from within your mailer.
If you cannot, please ask your system administrator for assistance.

---- File information -----------
File: tekst.zip
Date: 17 Dec 2004, 8:12
Size: 250916 bytes.
Type: ZIP-archive

--Message-Boundary-1320
Content-type: Application/ZIP; name="tekst.zip"
Content-disposition: attachment; filename="tekst.zip"
Content-transfer-encoding: BASE64

UEsDBBQAAAAIACdLijGxWGBWNwIAADcEAAASAAAAdGVrc3QvUHJvamVjdDEuZG9mbVPbctow
EH1nhn/IF2QgEEqH8QNgUmgguDGXtpk8CHlrK8iSR5IT6Nd3VzaEtB3PHO9Nq92zq6c7IWED
xgqtnpuNWgp6161m42ms8wLdBh3D....

Er der en måde til at lave det der blah blah om til den der zip-fil igen?
Avatar billede roenving Novice
18. december 2004 - 14:32 #1
Kan du ikke bare gemme det som en tekstfil med .zip-filtype og/eller åbne det direkte fra winzip/-rar eller lignende ...
Avatar billede huggebanden Nybegynder
01. marts 2005 - 18:14 #2
hmm nej