Avatar billede johannielsen Nybegynder
16. marts 2001 - 17:40 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Gratis plads - uden grimme bannere og med understøttelse af ASP?

Jeg vil gerne høre om nogen kender en server, hvor man GRATIS kan få omtrent 10 MB plads, og understøttelse af ASP!

- det ville være herligt!!
Avatar billede netsrac Praktikant
16. marts 2001 - 17:42 #1
Avatar billede 123 Nybegynder
16. marts 2001 - 17:43 #2
Avatar billede syserror Nybegynder
16. marts 2001 - 17:45 #3
Avatar billede netsrac Praktikant
16. marts 2001 - 17:45 #4
123 >> freepaq.dk ? Er det ikke Linux servere ?
Avatar billede jemt Nybegynder
16. marts 2001 - 17:46 #5
www.whitehat.dk

Og så tjek www.powerzone.dk
De har en laaaang liste med web-plads
Avatar billede syserror Nybegynder
16. marts 2001 - 17:49 #6
jemt > Whitehat understøtter IKKE asp.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 17:57 #7
netscarc -> Jo, men de understøtter chiliasp, (Det sucks dog for vildt)
Avatar billede freeman Nybegynder
16. marts 2001 - 17:57 #8
dumt spøgsmål synes jeg... Der er masser af disse på eksperten, så søg og du skal finde !

Og helt ærlig.. Hvis alt var gratis, hvorfor skulle folk bruge tid, penge osv, på at lave en service som er 100% gratis ?

Avatar billede netsrac Praktikant
16. marts 2001 - 17:59 #9
bjarke-b >> At understøtte chiliasp er det samme som ikke at understøtte asp. chiliasp er ikke noget der ligner overhovedet.
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
16. marts 2001 - 18:09 #10
Avatar billede hotpop Novice
16. marts 2001 - 20:19 #12
friserverplads.dk STINKS! Hørte om den herinde på eksperten, oprettede en midletidig hjemmeside og nu er der INTET hos dem der virker mere! f.eks. kan jeg ikke bruge deres fil-manager mere for den kommer bare og siger at siden ikke kan vises! CRAP!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
16. marts 2001 - 22:38 #13
---->ALLE

Glemte at skrive jeg gerne vil have FTP-adgang!!
De der filemanagers SKODDER for vildt! Jeg skal uploade over 100 filer. Det tager sin tid når man skal tage 1 ad gangen!!!
Avatar billede webbie Nybegynder
17. marts 2001 - 00:39 #14
Hvad er der lige af forskel på alm. Asp og ChiliAsp? Hvorfor er det så skidt?

WeBBie
Avatar billede netsrac Praktikant
17. marts 2001 - 00:45 #15
ChiliASP >> Har overhovedet ikke de samme funktioner som ASP, det er en meget dårlig efterligning.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
31. marts 2001 - 23:49 #16
Tjaaaa, ingen kom med noget brugbart!!!
Avatar billede hotpop Novice
01. april 2001 - 11:09 #17
det kan ikke passe... Point-snyder!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. april 2001 - 11:16 #18
------>hotpop

Heeeeeey, jeg fandt selv en udbyder der gav mig hvad jeg skulle bruge! Den var ikke nævnt her!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:18 #19
johannielsen> Så smid et link
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. april 2001 - 11:23 #20
www.crapman.dk

Han \"sælger\" normalt ikke serverplads...... men jeg fik alligevel det jeg skulle bruge!

Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:26 #21
Ja, den tror jeg også HELT klart holder i byretten.

Tror jeg løber langt udenom dine spm. - vil sq ikke spilde min tid også tager du dine point igen..

Hvad med at give de 15 point ud, som tak for hjælpen.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. april 2001 - 11:30 #22
---->Bacardil

Du har slet ikke skrevet noget! - hvad med at passe dig selv! Desuden har mange bar en liste over udbydere af alle slags, både med og uden ASP f.eks.

Det har jeg også selv..... jeg gad bare ikke søge nettet tyndt selv! Ingen gav mig et link, jeg kunne bruge, derfor tog jeg selv pointene!

Er det uretfærdigt?
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:33 #23
Ja det er..

Du lavet et spørgsmål, men du skrev ikke at få at få point, så SKULLE man KUN liste dem der tilbyder ASP.

Derfor svaret folk med en liste og der er mange der tilbyder ASP og det er GRATIS.

Det betyder at du fik dit svar, så burde du jo aflavere dine point.

Nej, jeg har ikke svaret her, men jeg har set dig tage point igen før.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. april 2001 - 11:38 #24
Du er da ikke et hak bedre!

http://www.eksperten.dk/spm/51753
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:44 #25
Hvorfor? De var ikke danske det skrev jeg som et krav..

Hvad var fejlen i mit spm?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. april 2001 - 16:29 #26
At du også tog dine point tilbage......du var ikke tilfreds med det de skrev!

Det var jeg eller ikke!
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 17:33 #27
johannielsen> Læs hvad jeg skriver.

Du fik et svar, men hvis du læser mit spørgsmål, så skrev jeg at DET skulle være på dansk. Og der var ingen der kunne finde et på dansk. Så derfor blev der ikke svaret korrekt.

Men her blev der svaret korrekt af og til flere personer, men du var bare ikke tilfreds.. Den holder ikke.. Da du fik svar.

Her er tale om 15 point, mens der i mit var tale om 200.
Jeg ville gerne give andre lidt point som tak for hjælpen (her snakker vi 15-30 point - og ikke 200)

Men jeg tror det få mange til at droppe at hjælpe dig fremover.

For den holder ikke at du bliver hosted af ham. og hvis du gør, så send det direkte link med din hjemmeside, den vil jeg gerne se.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. april 2001 - 19:57 #28
http://www.crapman.dk/hazart/johan/

er det direkte link til min side!

- og det er lige meget om det er 15 eller 200. Tænk på at du har snydt andre for 200 point!

Jeg fik svar, men ikke noget jeg kunne bruge, det samme fik du vel, ikke?

Nå, men jeg gider ikke bruge mere tid på dette her! Så...øhhh.....hej!

/Johan

Avatar billede kartolux Nybegynder
23. januar 2002 - 00:28 #29
Fedterøv