Avatar billede sidewinder Nybegynder
17. december 2004 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgeresultat bar som Google eller Eksperten

Er der nogen der lige har et stykke kode der kan lave en søgeresultatbar ala Google eller Eksperten. Det er den der bar der viser hvilken side af søgeresultaterne man kikker på - og kan navigere rundt i jeg mener.
Avatar billede apo Praktikant
17. december 2004 - 19:57 #1
Avatar billede sidewinder Nybegynder
18. december 2004 - 07:39 #2
Ja, jeg vidste ikke at det kaldtes paging - og at det faktisk var så let :o)
Smid et svar og få dine points.
Avatar billede apo Praktikant
18. december 2004 - 15:21 #3
Så får du et svar :-)

Du kan også søge på ordet: "paging" her på eksperten (i kategorien ASP)... Der findes en del spørgsmål om videreudbygning og tilpasning af paging-systemet ;-)

Apo