Avatar billede jokn Nybegynder
17. december 2004 - 12:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min lyd er omvendt!

Har lige anskaffet mig nyt bundkort, cpu og ram... bundkortet er et asus A(et eller andet til 449 kr) og har indbygget surround lyd.. et via chipset.. problemet er så, at der er byttet rundt på højre og venstre! hvorfor? hvordan løser jeg det?
trut
Avatar billede jokn Nybegynder
17. december 2004 - 12:46 #1
lyd-halløjet ehdder SoundMAX
Avatar billede 3xm Nybegynder
17. december 2004 - 12:49 #2
tag dine hovedtelefoner omvendt på.

=)
Avatar billede jokn Nybegynder
17. december 2004 - 12:50 #3
bah, det er headset, og mikrofonen kan ikke bare drejes ;) det virkede fint med mit gamle lydkort, for et par dage siden...
Avatar billede 3xm Nybegynder
17. december 2004 - 13:08 #4
har du prøvet at installere den seneste driver til lydkortet eller bruger du en eller anden windows standardting?

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V600&Type=Latest

=)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
17. december 2004 - 13:11 #5
er det ikke muligt et eller andet sted i opsætningen at ændre på left/right?
Jeg spørger fordi jeg tror jeg kan på min maskine derhjemme men kan ikke umiddelbart finde lige nu.
Avatar billede jokn Nybegynder
17. december 2004 - 13:22 #6
har fundet fejlen... et forlænger-jack-halløj jeg brugte bytter om på det... skummelt, for det har virket før :( en eller anden lav et svar så jeg kan lukke spm
Avatar billede 3xm Nybegynder
17. december 2004 - 13:24 #7
hvis du selv har fundet svaret skal du vel selv have pointene?

=)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
17. december 2004 - 13:24 #8
du kan da bare lave et svar selv og godkende. Det var jo trods alt dig selv der løste problemet, ikke? :-)
Avatar billede jokn Nybegynder
17. december 2004 - 13:30 #9
har for mange point :) synes bare i skulle have point for at forsøge at hjælpe
Avatar billede jokn Nybegynder
17. december 2004 - 13:33 #10
arhh så ok