Avatar billede hulla Novice
17. december 2004 - 09:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

C5 Lite regnskabsår

Hvordan opretter man et regnskabsår startende midt i en måned, f.ek. 17/12-2004 i stedet for 1/12-2004?
Avatar billede Broholm Novice
17. december 2004 - 12:02 #1
Det kan man ikke... Du bliver nødt til at oprette det sådan at det starter pr. den første et-eller-andet. At der så ikke er bogført noget før d. 17 er en anden sag.

-Broholm
Avatar billede ideogtryk Nybegynder
17. januar 2005 - 13:43 #2
Når du opretter regnskabsåret kan du kun oprette på hele måneder - men når regnskabsåret er oprettet, kan du manuelt tilrette regnskabsperioderne under "Finans/Tilpasning/Perioder". Her kan du frit ændre i datoafgrænsningen!

Med venlig hilsen
Hans
Avatar billede Broholm Novice
17. januar 2005 - 21:20 #3
Ja, men den kan stadig kun håndtere én primodato pr. måned. Du kan derfor ikke afslutte året d. 16/12-2005
Avatar billede hulla Novice
17. februar 2005 - 13:04 #4
Tak for buddene, men lidt noget bæ når nu en virksomhed er oprettet pr. 17/12.
Broholm får pointene for hurtigst svar o)