Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
16. december 2004 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

køleskab

Hej, står og skal købe et køleskab...

Da jeg ikke har så mange penge ville det være fint med et billigt, MEN hvilket ?

Jeg har fundet 2 som passer i højden (de skal være høje)

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=lBrqfLjWzJPqPPkWJ18pnbLz7t4V2QzKdFU=?ProductID=hEHD4QjoqhYAAAD1oB7l15zl&CatalogCategoryID=ueUKBzK%2e3CoAAADu7tKWDEVe&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text#Egenskaper

samt

http://www.punkt1.dk/default.asp?pageid=782

Det nederste er som der står et 5000 kr's skab, men med 500 fra punkt1 samt 500 fra elspare fonden - samt at det er et A+
MEN er det de 1000 kr mere værd en det fra el-giganten, som "kun" er et a skab, men jo uden tilskud og "rabat" kun koster 3000...

Hilsen Peder
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
16. december 2004 - 18:06 #1
nå... lige meget, el-giganten kunne ikke skaffe et hje før 3 januar, hvilket er for sent!
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
16. december 2004 - 18:06 #2
luk
Avatar billede ravnemor Juniormester
16. december 2004 - 18:11 #3
Jeg ville - som kvinden i huset - vælge den fra Punkt1. Mine argumenter er nok ikke så stærke.

Jeg har ikke den store tillid til Elgiganten da man kan se herinde at der er mange som klager over deres behandling af reklamationer over mobiltlf.

Whirlpool kender jeg ikke, men jeg tror på at kvalitet og pris hænger sammen langt hen ad vejen hvad hårde hvidevarer angår. Vi har lige købt en ASKO Vølund vaskemaskine fra Punkt1 og det er en rigtig god kvalitet og et mærke man kan regne med i mange mange år frem, men det er nok mest "Vølund" navnet.

Med tilskudet skal man dog være opmærksom på noten om at - så længe tilskudsmidler haves.

Kan ikke lige komme i tanke om andet som jeg vil lægge vægt på her, men det er jo en temperaments- og prioriteringssag.
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
16. december 2004 - 18:23 #4
Ja, punkt1 er også en anelse mere lokalt for os, eftersom vi har det 20 km væk - hvor elgiganten ligger 70...

Jeg var lige inde i punkt1 - der gik ikke mange minutter inden jeg fik service.. Men ok, de havde heller ik så travlt der :)

Og det lød til at der stadig var noget at hente fra elsparefonden, så det går nok - og desuden så holder min familie jo til i vendsyssel, så lidt skal der vel pruttes om prisen :)