Avatar billede oleg Nybegynder
16. december 2004 - 14:49 Der er 7 kommentarer

Returmail med attachment system

Hej.

Jeg har brug for et system der, når det modtager en mail med en bestemt subject, kan returnere en mail med et attachement.

Det må gerne være online - det må gerne kunne integreres i et Mambo system - men det vigtigste er selve funktionen.

Det kan sikkert laves på mange måder, på serveren, i PHP eller andet. Forslag er velkomne. Der er omkring 700,- i budgettet.
Avatar billede areon Nybegynder
16. december 2004 - 15:13 #1
Hvor har du din mailserver nu?

Kan da godt fixe d for det omtalte budget...
Avatar billede areon Nybegynder
16. december 2004 - 15:14 #2
Hvornår skal det være færdigt?? (En deadline?)
Avatar billede oleg Nybegynder
16. december 2004 - 16:31 #3
Det er en kundes mailserver - jeg ved meet lidt om den.
Det skal være færdigt hurtigst muligt.

Er det på mailserver nivea at du kan fikse det?
Avatar billede areon Nybegynder
17. december 2004 - 14:59 #4
jamen det er jo meget op til kundens mailserver... skal jo lige vide hvordan PHP\en skal formes så jeg kan vurdere opgavens størelse..
Avatar billede oleg Nybegynder
18. december 2004 - 10:32 #5
Der er i hvertfald PHP på serveren, for kunden kører jo mambo. Hvilken slags oplysninger har du brug for?
Avatar billede oleg Nybegynder
29. december 2004 - 12:52 #6
Jeg er stadig interesseret, så kan du sige noget om hvilke oplysninger du skal bruge for at finde en løsning?
Avatar billede dbtech Nybegynder
24. januar 2005 - 00:00 #7
I princippet kan det laves som en seperat løsning i VB. Jeg kan lave en lille rutine der kan kører på en almindelig Windows maskine der er tilsluttet internettet og som tømmer mailboxen hvert givent interval (for eksempel hvert minut) og derefter returnerer den ønskede mail.

Men det bliver svært at lave et projekt til den pris...

db
db@dbtech.co.il