Avatar billede bol Nybegynder
16. december 2004 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vagtplanlægning

Hej med jer

Er der nogle som har lavet en db men vagtplanlægning - jeg må have lov til at se?

Så har jeg lidt inspi... til at komme videre.

Bitten
Avatar billede overchord Nybegynder
16. december 2004 - 17:26 #1
Ikke saadan lige paa staaende fod - men generelt ville jeg ogsaa foreslaa at du starter med pen og papir og faar skrevet ned hvad der er essentielt at databasen skal kunne og derefter kigger paa hvilke andre "features" der evt kan tolfoejes. Naar du har gjort dette vil nogle af kravene til data-struktur mm vaere nemmere at definere.
Du kna ogsaa forklare det herinde og vi kan proeve at komme med foreslag til struktur og evt sende forslag.
Avatar billede bol Nybegynder
17. december 2004 - 09:22 #2
Over.. det var som inspiration - jeg har ikke selv specielmange ideer hertil - jeg skal blot kunne angive på månedsbasis hvem der er på job i hvilket tidsrum og hvilket projekt de pågældende er på og om de har ferie eller flex...
Avatar billede bol Nybegynder
20. december 2004 - 16:34 #3
Lukker -
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. december 2004 - 17:47 #4
kunne du tænke dig at være med til at lave det som et 'rigtigt' windows program?

Jeg udvikler windows programmer, kig evt. på www.night.dk under software
Og kunne godt tænke mig den udfording også

kontakt mig på mail prog@night.dk eller via msn på brian@night.dk