Avatar billede cmccmc Nybegynder
16. marts 2001 - 15:30 Der er 11 kommentarer

Links Script

HVordan laver man et links-script med underkategori\'er! Ligesom Jubii!?? Nogle konkrette links! Ikke bar såsom hotscripts.com netcoders.dk osv.
CMCCMC
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 15:33 #1
Jeg har lige lavet et som du kan se på www.bekhoj.dk/nil.dk
Avatar billede cmccmc Nybegynder
16. marts 2001 - 15:36 #2
Ja, tak det ser fedt ud men hvor kan jeg downloade koden?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 15:37 #3
Du kan ikke downloade den, du kan købe den for 500 kr ligesom ham jeg lavede det til ;o)
Avatar billede cmccmc Nybegynder
16. marts 2001 - 15:43 #4
Er du råden i ægget!!! Du må da have sniffet udstødning eller så noget!!!! EJ, jeg skal nok lade være med at være ond :)

Al makt til di orbline  :)
Avatar billede cmccmc Nybegynder
16. marts 2001 - 15:43 #5
Kan vi ikke lave et lille samarbejde så?? Jeg kommer snart op på visitme.dk!
Avatar billede cmccmc Nybegynder
16. marts 2001 - 15:45 #6
Jeg leder på helt vildt efter sådan et script!!!

Hvad vil du have??
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 15:45 #7
well, hvordan ville du have det hvis du gik ind i en butik og fik lavet noget til dig og du købte det for 500 kr, dagen efter ser du så en anden gå ind i butikken og få det gratis...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
16. marts 2001 - 15:50 #8
Vil have 500 kr
Avatar billede jemt Nybegynder
16. marts 2001 - 15:50 #9
CmCCmC: Nu er det ikke fordi jeg vil ødelægge Bjarke-b\'s tilbud, men har du overvejet, at kigge på diverse gratis-sider med scripts???
Der findes nok med garanti noget derude...
Jeg ville råde dig til at kigge lidt på
www.powerzone.dk !
Der er en masse webmaster-ting.
Tryk på linket \"Til webmasteren\" for at komme i gang... Lykke til!
Avatar billede cmccmc Nybegynder
16. marts 2001 - 15:50 #10
Ja, okay! Det kan jeg godt se! Sez!

/Cmccmc
Avatar billede dudesicko Novice
16. marts 2001 - 18:09 #11
Tror du kan bruge dette.
http://www.aspreferences.com/dev/g/gportal.asp

Det har admin modul, og en masse andet.