Avatar billede dot18 Nybegynder
16. december 2004 - 11:49 Der er 26 kommentarer

Kan ikke indstalere Battlefeld Vietnam

Hej
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har indstaleret XP igen og vil nu have Vitnam til at køre, men på trods af at jeg har fjernet alt på pcen som har med spillet at gøre, kan jeg ikke indstalere det. Jeg har været i regedit og fjerne alt med ea games og elektronic arts. jeg her kørt Registry Mechanic. I tilføj og fjern er Vietnam stadig tilstede med to, og kan ikke fjernes. Hjælp !!!!!!!!!!!!! dette er anden gang jeg søger hjælp, håber der er en ekspert til stede
Mvh.
Dot18
Avatar billede patrion Nybegynder
16. december 2004 - 14:45 #1
Hej
Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig.
Men det ville være lidt bedre hvis du beskrev hvad der faktisk sker når du sætter denne cdrom i dit drev.
Er der noget der er ved at slå dig ihjel? Tænker på 2xHJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede dot18 Nybegynder
16. december 2004 - 15:15 #2
Der sker dette: spillet starter med at instalere, kommer gennem produktnøgle. Spillet beder om cd 3, og spillet indstaleres uden det ber om cd 4. Spillet kan selvfølgelig ikke køre. Jeg fjerner så alt igen, prøver igen at instalere og med samme resultat.
Avatar billede patrion Nybegynder
16. december 2004 - 15:22 #3
Ok.
Er det en copi?Eller orginal?
Avatar billede dot18 Nybegynder
16. december 2004 - 21:36 #4
orginal
Avatar billede patrion Nybegynder
16. december 2004 - 22:28 #5
Ok.
Dvs.du mener ikke hele spillet er inst.?
Men melder spilleprogrammet at det er færdig og klar til brug?

Måske spillet er færdig og klar til brug , men der bare er nogle andre ting som skal på plads.Driver opdateringer mm.

Hvis du syntes det er svært at fjerne.Så gå i fejlsikkerttilstand og husk også at sætte xp til at vise skjulte mapper.

svar lige på de 2 øverst.
Avatar billede dot18 Nybegynder
16. december 2004 - 22:54 #6
Det melder ikke klar til brug
Avatar billede dot18 Nybegynder
16. december 2004 - 22:56 #7
Hvordan kommer jeg i fejlsikret tilstand og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede patrion Nybegynder
17. december 2004 - 10:48 #8
Hej igen.
Fejlsikret tilstand får du ved at trykke F8 når din pc starte op.
Du skal måske lige prøve et par gange ,nu det er første gang du prøver.
Husk nu fluben i "vis skjulte mapper og filer" under mappeindstillinger på fanblad "vis"
Avatar billede dot18 Nybegynder
17. december 2004 - 12:26 #9
Ok, men hvad skal jeg gøre?
Avatar billede patrion Nybegynder
17. december 2004 - 13:06 #10
Jeg,rigtig.
Prøv at slette alt du kan finde fra dit spil.
Når du har gjordt dette.Kan du prøve at ligge dit spil ind på din harddisk og så inst. derfra.
Men du er sikker på at din pc er opdateret med nye driver og direktx mm?
Har du prøvet at inst. spillet på en anden pc?
Svar venligst på alle spørgsmål.
Avatar billede dot18 Nybegynder
19. december 2004 - 23:24 #11
Hej igen
Jeg har slettet alt, på nær to i kontroldpanel- tilføj eller fjern programmer, det kan jeg ikke. Jeg har væreet i kør-regedit + søg og slettet alt. Jeg kan stadig ikke indstalere spillet. Jeg har også prøvet at køre det fra harddisken uden rewsultat. Spillet virker på en anden pc.
Avatar billede patrion Nybegynder
19. december 2004 - 23:30 #12
Ok tro lige vi prøver en rep.af xp.Følg denne.
1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XPCD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.

4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler.

7:PS husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation"
Avatar billede dot18 Nybegynder
20. december 2004 - 16:58 #13
jeg målige vide hvad vil sige at boote
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 17:12 #14
Ja ok.
Du skal sætte din xpcdrom i dit cdromdrev.Derefter skal du genstarte din pc og følg min vejledning.Det er lidt svært med sid rolig med det.Så går det.
Avatar billede dot18 Nybegynder
20. december 2004 - 19:56 #15
jeg har gjort som du skrev, men spillet kan stadig ikke indstaleres
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 19:59 #16
Den var ond.
Hvor lang ti tog denne rep.?
Hvor bor du i landet?
Avatar billede patrion Nybegynder
20. december 2004 - 19:59 #17
ti?Tid
Avatar billede dot18 Nybegynder
21. december 2004 - 12:43 #18
Jeg har misset noget. Du skrev at min bios skal  stå til at være first bootdevice cdrom, hvad er det. Efter jeg har kørt Win.XP. er mit C drev pludselig blevet cd drev.
Avatar billede patrion Nybegynder
21. december 2004 - 12:49 #19
Hej Der er ged på din pc.
Kun når du køre en rep. eller inst. af xp skal den stå på  first bootdevice ,din cdrom.
Men svar nu på mine spørgsmål.
Avatar billede dot18 Nybegynder
21. december 2004 - 14:05 #20
jeg prøver igen
Avatar billede dot18 Nybegynder
21. december 2004 - 14:20 #21
Jeg kommer til et sted som spørger om hvor jeg vil hente indstalationen og der står C:\- jeg kan kun skrive et bogstav og ikke mere
Avatar billede patrion Nybegynder
21. december 2004 - 15:05 #22
Ok.
Er du sikker på du at du følger min vejledning?
Har du før prøvet en inst. af xp er det jo næsten det samme du skal i gang med.
Avatar billede dot18 Nybegynder
21. december 2004 - 15:10 #23
ja
Avatar billede patrion Nybegynder
21. december 2004 - 15:17 #24
Ok.
Kan åbenbart ikke kommer vidre med dette problem.
Jeg bor i Hadsund.Ved ikke hvor du kommer fra.
Men vil gerne kikke på den og få den i orden for et mindre beløb.
Men må slutte her nu.
Du kan prøve at oprette dit spørgsmål igen og se om nogle har bedre løsninger.
Avatar billede dot18 Nybegynder
21. december 2004 - 15:20 #25
ok
Avatar billede patrion Nybegynder
21. december 2004 - 15:28 #26
tak for hjælpen,kunne du også skrive.....