Avatar billede razman Nybegynder
15. december 2004 - 22:13 Der er 4 kommentarer

Kan jeg være blevet hijacket

Jeg skal vist omformulere dette spørgsmål frem for det sidste, jeg stillede.
Er det normalt, at man sender og modtager lige meget, når man er på nettet, eller kan der være en anden forklaring?
Jeg har læst om flere, som ufrivilligt var blevet kapret af andre til at sende fra deres PC.
Avatar billede kalp Novice
15. december 2004 - 22:28 #1
det er normalt for det meste ja... men kan da ikke udelukke der kan ligge noget bag...

men ellers er det normalt... dog nok lidt mere modtage end sende for modtage er det samme som download skal du huske
Avatar billede razman Nybegynder
15. december 2004 - 22:34 #2
jo, men hvad er det så lige, jeg sender?
Avatar billede kalp Novice
15. december 2004 - 22:40 #3
bla. emails(hvis du skriver nogle), hvis du har msn og skriver med en anden.... og tit bliver når du surfer på nettet bliver oplysninger om din pc hentet og det sender du jo...  men helt præcist hvad der bliver sendt af pakker ved jeg ikke for er ikke ekspert på området... for der bliver sendt mere end det jeg nævnte
Avatar billede razman Nybegynder
15. december 2004 - 23:22 #4
ok, jeg sender ikke e-mails og msn er deaktiveret, men det kunne være ret interessant at vide, hvad det helt præcis er, der bliver sendt, når jeg/vi surfer på nettet, så hvis der er andre bud på dette......