Avatar billede lundquist Nybegynder
15. december 2004 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Hvordan tjekker man ip'erne?

Hej

Jeg har lavet en internside til min hjemmeside. Jeg bruger dette script .htacces( http://www.webcafe.dk/artikler/apache/htaccessintro/ )  scriptet til folk der logger ind.
Nu har jeg så fået mistanke om at nogle folk som ikke skal læse med, læser med på "den interne". Jeg kan se folk´s ip, på dem der skriver på mit forum, men kan ikke se dem der kun læser med.
Er der mulighed for man kan se alle dem der logger ind´s ip´er? Måske også i hvad navn de er logget ind med?
Avatar billede olebole Juniormester
16. december 2004 - 00:21 #1
<ole>

Ja

/mvh
</bole>
Avatar billede lundquist Nybegynder
16. december 2004 - 20:46 #2
Fortæl fortæl:)

Hvordan ser man det? Hvilket script skal man bruge?

MVH
Tobias
Avatar billede olebole Juniormester
16. december 2004 - 20:50 #3
Det har jeg ingen anelse om - det kommer jo helt anpå, hvordan resten af dine koder ser ud  :)