Avatar billede angelo Nybegynder
18. oktober 1999 - 16:58 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Top 5 webhoteller (?)

Hej alle,

Hvem er blandt top 5 webhoteller i Danmark mht. størrelse og renommé.

Mvh.

Thor
Avatar billede cybles Nybegynder
18. oktober 1999 - 17:00 #1
Avatar billede cybles Nybegynder
18. oktober 1999 - 17:01 #2
Her kan du se test's, priser størrelser, ja stort set alt hvad du har behov for og lidt til :-)
Avatar billede angelo Nybegynder
18. oktober 1999 - 17:16 #3
Kære cybles,

Tak for dit svar...men:

Jeg har brug for at finde frem til de største webhoteller - hvem har mest succes? Hvem er størst? i omsætning f.eks.

top 5 webhoteller

-thor
Avatar billede cybles Nybegynder
18. oktober 1999 - 17:25 #4
Til Thor

Ok, jeg forstår, men det får du nok meget svært ved. Ser du folk inden for branchen holder kortene tæt ind til kroppen og tror ikke, så det finder du nok ikke ud af.
Avatar billede angelo Nybegynder
18. oktober 1999 - 17:27 #5
Hej Cybles -

jeg håber på at jeg gennem eksperten rammer en som arbejder på et af stederne som har indsigt i det. Hvis du spurgte mig om top 5 indenfor internetbureauer i danmark - ville mit svar være klippefast !

Så, hallo, er der nogen fra webhotelbranchen - folk derfra må jo vide noget om deres kollegaer/konkurrenter

-thor
Avatar billede cybles Nybegynder
18. oktober 1999 - 17:31 #6
Hallo hvad var det for noget sludder jeg fik fyret af det. Jeg mente jo at jeg ikke tror at der er nogen som ligger ind med materiale over hvem som er størst. Dette skyldes af naturlige årsager konkurencen. De enkelte virksomheder oplyser nok ikke hvor stor en del af deres omsætning salg af web hotel plads udgør.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
19. oktober 1999 - 08:44 #7
Jeg vil mene http://www.digiweb.dk er blandt de største og med et af de bedre renommeree, derudover har de en ret hurtig linie (vist nok DK's hurtigste).
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 1999 - 16:30 #8
DHT (www.dht.dk) for HELT KLART !! En første plads mener jeg !! Billige God Support Meget Mere
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. oktober 1999 - 19:19 #9
DHT er fed man!
Avatar billede angelo Nybegynder
20. oktober 1999 - 13:08 #10
Tak alle - jeg har delt pointene mellem jer.

-thor
Avatar billede soren15 Nybegynder
26. oktober 1999 - 23:15 #11
www.nettonet.dk

Billigste
Hurtigste
BEDSTE

Avatar billede soren15 Nybegynder
26. oktober 1999 - 23:17 #12
www.xoom.com gir ALT den webspace man skal bruge. MEN.... Man for en ireterende frame øverst på skærmen. Det kan dog lade sig gøre at få den væk med et script. Jeg kan bare ikke huske hvilket...