Avatar billede nka Nybegynder
15. december 2004 - 16:21 Der er 1 kommentar

DDE versus noget andet / nyere

Hej

Jeg skal skrive en lille server hvorfra man f.eks skal kunne hente data til excel eller en web browser eller noget helt 3.

Har fået at vide at man kan bruge DDE til den slags.

Spørsmålet er nu om der findes noget nyere end DDE, der er bedre at bruge...

Grunden til jeg spørger er at jeg syntes det virker som om det er en 10 år gammel ting og i vores tider burde der næsten være sket noget inden for det felt.

Mvh Nicholas
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. december 2004 - 14:29 #1
Det kan du vel bruge Com teknologien til?

VH CK