Avatar billede webdesigner Praktikant
15. december 2004 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan outlook ligge i system tray??

Avatar billede jjn123 Nybegynder
15. december 2004 - 15:58 #1
Der er et lille program der kan gøre det her
http://www.teamcti.com/trayit/trayit.htm
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
15. december 2004 - 17:12 #2
du kan bare marker din ikon på skrivebordet, højreklikke- opret genvej på skrivebordet, derefter marker denne og træk den på systray og slippe musetasten.
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. december 2004 - 17:35 #3
bennylarsen
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. december 2004 - 17:35 #4
Jeg kan ike få det til at virke
Avatar billede landlordma Nybegynder
15. december 2004 - 17:41 #5
Ja outlook kan ligge i tray. Når outlook er åben er der et tray icon allerede. Højreklik på dette og vælg "Hide When Minimized". Det kan du ihvertfald hvis det er outlook 2003!
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. december 2004 - 17:45 #6
Hvilken version af Outlook har du?
Du behøver ikke at benytte software til at minimere Outlook til systray: Gøt i stedet følgende:

Åbn registreringsdatabasen - tag evt. backup af den inden du gøre andet.
Find HKEY_CURRENT_USER/Software/MicrosoftOffice/10.0/Outlook/Preferences
Opret ny nøgle her og kald den: MinToTray
Når DWORD værdien er sat til 1 bliver Outlook minimeret til System Tray. Virker kun i Outlook og ikke i Outlook Express.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
15. december 2004 - 17:47 #7
Copy/paste-fejl: :-)

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Office/10.0/Outlook/Preferences
Avatar billede webdesigner Praktikant
21. december 2004 - 07:57 #8
sorry jeg bruger outlook express
Avatar billede landlordma Nybegynder
21. december 2004 - 08:54 #9
Download dette geniale program og så kan du minimize alle programmer til tray!

http://www.4t-niagara.com/tray.html

Virker perfekt til alt!