Avatar billede tjavse Nybegynder
15. december 2004 - 13:05 Der er 8 kommentarer

website med dankorts betaling

Hej - er der nogen som er i stand til at programmere et website med dankort-betalings modul (evt DIBS modul) som skal være klar ca. juni/juli/august 2005? -Det drejer sig om et kommercielt site som egentlig kun skal være én (for)side med en varekurv til 2-3 produkter som bliver udbudt.
-Hvor meget plads på et webhotel skal jeg beregne til dette?
Avatar billede thb Nybegynder
15. december 2004 - 13:28 #2
Du kan kontakte mig på msn: hemberg[at]tdcspace.dk mail: thb[at]tdcspace.dk
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2004 - 13:55 #3
mail/msn kim@soze.dk eller icq 32036024 (er først online omkring 17.30) skriv til mig - det er lidt lettere at måske at finde en løsning.

Pladsmæssigt behøver du ikke meget - det der fylder mest vil formentlig være produkt-billederne eller databasen hvis der kom mange produkter... et par MB er sådan set nok som udgangspunkt men det kan være der er andre ting der skal tages højde for
Avatar billede pfp Nybegynder
15. december 2004 - 14:51 #4
Hej,

Du er også meget velkommen til at kontakte mig på peter@votus.dk

Jeg kan tilbyde dig betalingsmodul til en meget attraktiv pris.
Avatar billede moskjaer Nybegynder
15. december 2004 - 16:18 #5
Jeg vil gerne give dig et uforpligtende tilbud. Du er velkommen til at kontakte mig på mail kma@moskjaer.dk eller MSN support@moskjaer.dk
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
18. december 2004 - 15:25 #6
Ey. Jeg kan programmere et skræddersyet shopping og betalings-modul til dig, såvel som  designe og programmere sitet.

Skriv til mig på: jens@listic.dk
Avatar billede pfp Nybegynder
20. december 2004 - 23:52 #7
tjavse -> Har du besluttet dig?
Avatar billede bottom Nybegynder
19. januar 2005 - 12:00 #8
Hej Tjavse
Vi har en del erfaring med at integrere op til DIBS og har lavet en del webshop løsninger. Hvis du er intereseret skriv til kennet@sqlm.net