Avatar billede crn Nybegynder
15. december 2004 - 10:29 Der er 4 kommentarer

Er der en max størrelse på AVI filer i powerpoint

Mit PowerPointshow går i stå midt i min avi film fremvisning,
hvis jeg viser den i Windows Media Player er der ingen problemer med filmklippet.
Jeg har en side 1 med en tegning og på side 2 ligger så mit film klip på ca. 1½ min varighed.
Powerpoint låser maskinen og i min taskmanager kan jeg se at CPU forbruger er næsten 100%, der er 512 MB i maskinen og ikke andet kørende end powerpoint.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2004 - 10:35 #1
Tror ikke der er en max size, men måske dette link kan hjælpe: http://www.techsmith.com/techsupp/morae/tutorials/3304.1.asp
Avatar billede crn Nybegynder
15. december 2004 - 12:04 #2
Tak, men jeg har ikke MoraePlayer, men samme princip kan jo bruges med Windows media player, det giver mig så bare 2 andre udfordinger, måske du også kan hjælpe med dem 1. hvordan får man den til at starte automatisk når man når til den side i powerpoint showet og 2. hvordan får man Windows media player til at starte i Fuld Skærm
Avatar billede jkrons Professor
16. december 2004 - 14:50 #3
Hvilken proces er det, som optager CPU'en?
Avatar billede crn Nybegynder
20. december 2004 - 10:26 #4
Det er Powerpnt.exe som er den der bruger CPU'en