Avatar billede donsimon Nybegynder
15. december 2004 - 10:01 Der er 2 kommentarer

Hvilket skal man vælge: Asus - terratec - landtek?

Jeg har læst på forumer (incl. dette) og fundet tests, eller mangel på samme, men jeg kan stadig ikke finde ud af hvilket kort jeg er bedst tjent med i "mellem-pris-klassen" så vidt jeg kan finde ud af står valget mellem:

Asus TV FM card
(har indtryk af at mange køber dette kort)

TerraTec Cinergy 400 TV EM
(syntes jeg ser mange der har haft problemer med dette kort heriblandt optagefunktionen)

Leadtek WinFast TV2000 XP Expert
(Vist ikke så kendt, men får ros i tests)

Det er vigtigt for mig at kortet kan optage på en tilfredsstillende måde og kvalitet.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig i mit valg og forhåbentlig også mange andre der står med samme den hovedpine og skal vælge det bedste kort til em rimelig penge.

MVH
Simon
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2004 - 10:10 #1
Hauppage har mange års erfaring med TV-kort så måske du skulle overveje et kort fra dem?
Avatar billede donsimon Nybegynder
15. december 2004 - 22:35 #2
Hauppage laver bare ikke nogle kort til mellem 400 og 600 kr der har Tilnærmelsesvis kan sammenligens med de to ovenstående. f.eks. mpeg 1 og 2 encoder, god opløsning og fjernbetjening. Så vidt jeg ved.

Dog har jeg også kunnet snuse mig frem til at hauppage er toppen, men hvilket kan der så anbefales i et price-value perspektiv?