Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. marts 2001 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

køb 2 t-shirts

Hvilken firma på nettet kan tilbyde at trykke to bluser for mig, med et logo jeg \"selv\" har lavet.

Når jeg har flere points vil der komme et spm i forlængelse af dette med et logo som skal bruges til t-shirten.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
16. marts 2001 - 13:24 #1
Jeg prøvede engang at få trykt nogle t-shirts... det er de færreste der vil trykke under 10 stk.
Avatar billede cstern Nybegynder
16. marts 2001 - 13:31 #2
Det letteste er at f.eks. (hvis du bor i Kbh området) at gå ind på Hovebanegården med dit logo, printet i den endelige størrelse. Der er en butik der kan lave T-shirts enkeltvis.
Du kunne også overveje iron-on papir til blækprinter (kontrasten er dog ikke særligt god).
Avatar billede golfer Nybegynder
16. marts 2001 - 13:32 #3
Det kommer vel an på hvad man vil give?
Har du søgt efter textil tryk? (http://soeg.jubii.dk/res.asp?loc=dk&soegeord=textiltryk)
/Golfer
Avatar billede no_doubt Nybegynder
16. marts 2001 - 15:28 #4
Nej har ikke prøvet men kunne være nogen kunne klare den med et direkte link.
Avatar billede ricky Nybegynder
16. marts 2001 - 18:01 #5
jo da - for bare et point - søger jeg gerne hele nettet igennem for dig - bare sig til ?

har du prøvet http://www.textildig.dk ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
17. marts 2001 - 18:44 #6
Nope, hvis jeg for lavet et image er der så en der vil smutte på banegården i kbh ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. marts 2001 - 06:28 #7
Ser er en del Foto-butikker der har den samme maskine som på hovedbanegården. For 7 år siden kostede det 80 kr pr T-shirt og det er et bedre system end blækprinter som laver et skjold du sveder indenunder.

mvh JakobA