Avatar billede magg Nybegynder
14. december 2004 - 18:59 Der er 5 kommentarer

Kursus/skole i vb

Hej, jeg er lige nu igang med et grundforløb som tømrer :P
men da jeg ikke regner med at få nogen lærer plads så jeg vil gerne tage et kursus i vb :)
Nogen der har link til et sted man kan gå på skole og tage et kursus det skal helst ikke vare mere end et par måneder og helst ikke være for dyrt, hvis det er et sted man skal møde op må det meget gerne ligge centralt i københavn.

På forhånd tak
Avatar billede webgon Nybegynder
14. december 2004 - 19:01 #1
Avatar billede magg Nybegynder
14. december 2004 - 19:10 #2
kan godt være det bare er mig men 4 jern for 2 dages kursus syntes at være i overkanten?
Avatar billede webgon Nybegynder
14. december 2004 - 19:36 #3
Tror ikke det kan fås meget billigere :/ Desværre..
14. december 2004 - 19:51 #4
lidt billigere er det da her: http://www.tietgen.dk/kurser/index.php?uid=594
Avatar billede jonas_d Nybegynder
15. februar 2005 - 21:49 #5
Mit bedste råd er at købe enlærebog i vb.net med tilhørende visuelstudio evaluation dvd. Kan du .Net kan du også vb. Find evt bogen på amazon.com. Som tører har du også mulighed for Amu kurser det er vist enda gratis.