Avatar billede orbison Nybegynder
14. december 2004 - 17:04 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Hvor kan jeg købe CD-R på nettet uden bøvl?

Hjælp - jeg er ved at blive sindssyg!!

Nu har jeg måtte opgive at bestille CD-R'er tre stedet på nettet:
http://www.nierle.dk/
http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1
http://www.edbpriser.dk/forsiden.asp

Enten kan jeg ikke få registreringen til at fungere (og det hjælper ikke at maile til firmaet) eller der kan ikke betales med Dankort.

HVOR kan jeg købe disse CD-R på nettet - MED Dankort og UDEN at skulle registreres først???
Det skal være Philips CD-R og fragten behøver ikke koste en bondegård.

Håber der er nogen der kan hjælpe, for nu har jeg foreløbig brugt 3. dage i førsøg på at bestille disse - og det er begyndt at gå mig på berverne!

På forhånd tak.
Avatar billede freeman Nybegynder
14. december 2004 - 17:40 #1
http://www.billigmedien.de/shop/  de tager dankort og jeg plejer benytte dem eller Nierle..
Avatar billede s_kjaer Praktikant
14. december 2004 - 17:46 #2
Freeman--> Billigmedien har ikke Phillips.
Avatar billede summer Mester
14. december 2004 - 19:04 #3
Avatar billede norbert Nybegynder
14. december 2004 - 19:23 #4
Verbatim er ihvertfald nogle af de bedste skiver, du kan få :-)
Avatar billede s_kjaer Praktikant
14. december 2004 - 19:52 #5
Jeg har købt Verbatim fra Billigmedien, og har ikke haft nogle problemer med dem, så hvis der ikke er en meget god grund til, at du vil have Phillips, vil jeg anbefale dem.
Avatar billede orbison Nybegynder
14. december 2004 - 20:31 #6
Det lyder jo godt.
Men det er også forvirrende. Når jeg bruger søgefunktionen her på Eksperten (som jeg tidl. har gjort) kan jeg finde indlæg hvor nogle siger at Verbatim er gode, andre at det er noget skrammel.
Jeg aner ikke hvem jeg skal stole på. At jeg ikke kender de forskellige her inde, gør det ikke nemmere.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
14. december 2004 - 21:13 #7
Hvis du er i tvivl om kvaliteten, kan jeg kun anbefale dig at købe 10 stk. Verbatim medier i en alm. butik.
Jeg ved godt, at du kommer til at betale alt for meget pr. stk, men der er på den anden side ikke meget ved at købe 100 stk., hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten.
Avatar billede orbison Nybegynder
14. december 2004 - 22:09 #8
Ok, jeg stoler på dig/jer. :-)

s_kjaer og norbert deler pointene.
Avatar billede orbison Nybegynder
14. december 2004 - 22:12 #9
Lige én ting mere.
Har det noget at sige kvalitetsmæssigt, om jeg vælger 80 eller 90 min osv? Der skal brændes musik på dem.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. december 2004 - 22:15 #10
Det kommer an på, hvad det er for en brænder, du har. Nogle brændere kan godt køre 90 minutters skiver ved overburn, mens de lidt ældre ikke kan. Hvis du vil være sikker, så nøjes med 80 minutters.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. december 2004 - 22:18 #11
Men hvis du ved med sikkerhed, at den godt kan brænde 90 minutters skiver, kan du sagtens købe dem. Kvaliteten er den samme. Og husk at sætte overburn til 90 minutter, ellers kan du ikke brænde dem. Din maskine vil melde, at der kun er 80 minutter på skiven, derfor skal du køre med overburn. Sådan er det ihvertfald hos mig.
Avatar billede orbison Nybegynder
14. december 2004 - 22:49 #12
Det er en kun havlt år gammel Dell pc. På det tidspunkt var det (brænderen) noget af det bedste man kunne få. Så mon ikke den er god nok til det.
Avatar billede summer Mester
14. december 2004 - 22:52 #13
orbison -> Det var ingenlunde for at provokere jeg skrev "Hvad er der egentlig i vejen med f.eks. Verbatim" Det var et lidt lamt forsøg på at være sjov. Jeg har gennem årene haft mega gode erfaringer med netop Verbatim. Prøv at se på alle onlinebutikkerne. Næsten alle har haft Verbatim som topsælger i årevis. Med Nero har jeg haft uhyre nemt ved overburn. M.h.t. kvaliteten ved 80/90 min. synes jeg at have erfaret at hvis man sætter brændehastigheden lidt ned, er der ingen forskel.
Avatar billede orbison Nybegynder
14. december 2004 - 23:07 #14
summer > Jeg kan berolige dig med, at jeg ikke på nogen måde har opfattet det negativt. :-)
Avatar billede orbison Nybegynder
15. december 2004 - 00:51 #15
Okay, hvis ikke andre (s_kjaer) vil have point, deler jeg pointene ud nu.
Avatar billede orbison Nybegynder
15. december 2004 - 01:38 #16
Nej, nej og atter nej.
Det er det samme skide cirkus om igen. Nu kan jeg ikke få den til at acceptere telefonnummer i feltet "telefonnummer". Ligegyldig hvad jeg skriver, får jeg at vide at jeg skal skrive nummeret uden landekode!?

Får jeg mo nogen sinde bestilt de CD-R?

Hjælp!
Avatar billede orbison Nybegynder
15. december 2004 - 01:43 #17
Så kan det fandme også være ligemeget. De skal jo også have 64 for at sende l.... Så kan jeg sgu lige så godt gå ud i byen og købe dem dyrt.
Nu gider jeg ikke bøvle med det her længere.

Over and out! :-/
Avatar billede djmaster Nybegynder
15. december 2004 - 18:54 #18
Orbison >> Jeg har købt nogle 99 min cd'er (af mærket MDA), og der har jeg så brændt musik på. Jeg oplever problemer med min cd afspiller når jeg skal hoppe til et af de sidste numre på cd'en. Men hører jeg bare cd'en fra sang nr 1 til nr sidstså har jeg ingen problemer. Jeg ville nok bare nøjes med at købe 80 min cd'er.
Men det er bare mig :)