Avatar billede papskib Nybegynder
14. december 2004 - 15:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sims 2 problem

jeg har i nogen tid spillet sims 2 og nu nåede jeg så det punkt hvor jeg fik 2 unger... spillet har kørt 100% upåklageligt indtil nu hvor de 2 børn (tumling og barn) render rundt... i går aftes begyndte mit spil at køre langsomt og min computer brummer og larmer som om den er ved at løse en ligning for universets sammenhæng...

det er fandme irriterende... der er kun 4 personer i familien, det har virket helt fint indtil nu og det virker også fint med alle andre familier jeg prøver...

jeg har renset min computer for alt muligt adware, spy, etc og frigjort en masse plads... uden held...

kunne godt bruge lidt tips eller hjælp til hvordan jeg kommer til at spille igen...??

amd xp 1700+
384MB SD ram
g-force 3 128mb

takker
Avatar billede papskib Nybegynder
14. december 2004 - 16:06 #1
så smider jeg nogle flere point på... kan nogle folk nu svare så?
Avatar billede frederikns Nybegynder
14. december 2004 - 17:34 #2
Det lyder som om du har nogen hardware problemer, kan det være at blæseren ikke sidder helt fast på provessoren, eller noget lignende, en af mine kammerater havde et knækket hjørne på soklen til processoren, hvilket resulterede i at computeren blev ved med at clocke sig selv ned, og derved kørte den langsomere, og blæderen larmede mere fordi den fik mere strøm for at holde processoren kold
Avatar billede papskib Nybegynder
14. december 2004 - 19:55 #3
ej der er nu intet galt med computeren... den "tænker" bare helt vildt når jeg bruger lige præcis den familie... det må være et eller andet de gør eller noget i instillingerne der skal ændres... men har prøvet at sætte dem helt ned uden held...
Avatar billede arsdfarg Nybegynder
15. december 2004 - 02:22 #4
Nu ved jeg ikke om du lige har installeret SP2 til WinXP, men det kan være der, problemet ligger. Se denne artikel:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=25796

Om der er kommet en patch til dit spil der klarer dette problem ved jeg ikke, men det kan du evt. se her:

http://thesims2.ea.com/
Avatar billede papskib Nybegynder
01. februar 2007 - 19:19 #5
lukker