Avatar billede jernrosen Nybegynder
14. december 2004 - 10:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søges :"Jeg vil så gerne være folde-ud-mand"

Hvem er det der har lavet et nummer hvor teksten er som følger :
"Jeg vil så gerne være folde-ud-mand
i Ugens Rapport
de bruger aldrig andet end nøgne kællinger
og det syns jeg er noget lort
jeg har en torso der siger spar-to
til alt hvad man kan finde hos Brigit Bardot"

I vinyl-udgaven ( ja ja ved godt den er gammel *S* ) er der et billede af en haldfed mand der ligger på et podie med en masse frugt (eller andet mad )

Please hjælp mig ???
Avatar billede foodear Praktikant
14. december 2004 - 10:30 #1
Master fatman måske ?
Avatar billede erik43 Nybegynder
14. december 2004 - 10:38 #2
Det har  Slå brokband
Avatar billede erik43 Nybegynder
14. december 2004 - 10:40 #3
Hej igen...
Ændrer lige stavemåden.....Slåbrok band er rigtigt stavet

Erik
Avatar billede foodear Praktikant
14. december 2004 - 10:46 #4
det var det de hed, selføli´
Avatar billede norbert Nybegynder
14. december 2004 - 10:47 #5
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9765&PN=1
Provinspunk hedder LP'en. Se linket - rul lidt ned, så kommer det omtalte billede. :-)
Avatar billede jernrosen Nybegynder
14. december 2004 - 11:05 #6
Accepterer eriks svar og sender ham 30 point og takker norbert for billedet *S*
Øhhh - kan ikke finde en knap hvorpå der står "accepter svar" - håber det er ok på denne måde
Avatar billede jernrosen Nybegynder
14. december 2004 - 11:08 #7
hov - kom jeg til at sende dem til mig selv - øhhh - sikke da noget møg
Avatar billede erik43 Nybegynder
14. december 2004 - 11:19 #8
Bare iorden...jeg skal ikke bruge point til noget alligevel..
Jeg har ellers rodet hele huset igennem for at finde pladen...men forgæves....de var ellers rigtig goe´, dengang for mange år siden ;-) og det kunne være sjovt at høre dem igen.

Erik