Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. december 2004 - 09:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lidt site kretik

www.fhc-group.dk/BG.jpg

Dette er kun et billede som jeg gerne vil have vurderet,
DVS der er ingen funktionalitet på sitet.

Håber på noget feedback til det er godt, det er dårligt, Og du bør gøre sådanne og sådanne

MC
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2004 - 09:15 #1
Det er et okay site, dog er der efter min smag for mange tydelige photoshop effekter på. Det er okay at lave skygger osv. men de skal helst gå i et med designet.

Siden virker som om den vil kører meget godt og ser ordentlig og overskuelig ud, så ingen ting at sætte på det.

Du har også brugt gode farver, de passer godt sammen.

Det kan være svært at se billedernes betydning, dem du bruger til menuen, jeg ville måske vælge at lave noget andet en at fade dem så meget.
Ellers brug billederne når man har trykket på menuen, så de er en del af siden og ikke en del af menuen.

Jeg ville også fjerne den der copyright tekst du har til venstre, den er ikke nødvendig, du har copyright under alle omstændigehder og det ser ikke pænt ud.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. december 2004 - 09:18 #2
ok, Det er tager til efterretning, Lige en fodnote, som du selvfølgelig ikke kan se ud af et simpelt billede, Men jeg vil køre noget Mousover på menubillederne som for dem til at træde frem når man har musen på dem

Men takker, Jeg går lidt videre og poster når jeg har rettet lidt af det du nævner

MC
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2004 - 09:21 #3
allright, nej det er rigtig det kan man ikke se på bileldet :D

Nu skal det lige siges at der er meget smag og behag evd design, og ovenstående jo bare er min mening, det skal jo stadig være sådan så du synes den er god og ikke bare rette til hvad alle andre siger.

men held og lykke med projektet.
Avatar billede goose Nybegynder
14. december 2004 - 09:22 #4
Nu vil jeg være hudløs ærlig, så må du tage det som du vil :o)

Det er simpelthen for grimt.

1: Din skygge på teksten foroven kikser, den er for kraftig og er ikke lavet særlig pænt (der er en hvid kant mellem bogstaverne og skyggen).

2: Jeg ved ikke om det skal forestille en flamme du har lagt ind over siden, men uanset hvad, så virker den helt malplaceret og for dårlig lavet.

3: Såvidt jeg lige kan se, så er der tale om et firmasite og jeg skal blankt erkende, at hvis jeg kom ind på sådan et firmasite, så ville jeg løbe skrigende bort :o)

4: Logoet øverst til højre er helt OK

5: Dine billeder i bunden er for slørede - eller skal det være en gættekonkurrence ?

Et godt råd - drik en juleøl (eller to) og start så forfra igen :o)

/Goose
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. december 2004 - 09:30 #5
goose>> Ok det var en ret sårende kommentare, men sikkert re´el, Men jeg bad jo selv om jeres kommentare så jeg må jo fjærne mit tudefjæs og rejse mig igen, Er dog ikke den store designer.

Men jeg må jo tage den julebryg og se hvad det kan give af inspiration,

MC
Avatar billede goose Nybegynder
14. december 2004 - 09:44 #6
Det var absolut ikke for at såre dig, men som jeg skrev ville jeg være hudløs ærlig.
Det er muligt du ikke er den store designer, men omvendt kommer du jo heller ikke videre hvis du ikke får sandheden af vide.

Håber julebryggen smager :o)

/Goose
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. december 2004 - 14:49 #7
Nu ved jeg ikke om de julebajer har hjulpet,

www.fhc-group.dk/BG2.jpg

MC - Husk jeg er ikke designer
Avatar billede goose Nybegynder
14. december 2004 - 15:08 #8
Har desværre ikke lige tid til den store gennemgang, men jo, det har været nogle rigtig gode julebryg du har fået :o)

/Goose
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. december 2004 - 11:28 #9
håber da der er andre der muligvis vil kigge lidt med og give mig lidt feedback om jeg bare skal drikke videre eller stoppe nu og gå over og blive bistands klient

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. december 2004 - 08:51 #10
er i alle gået i stå her

MC
Avatar billede tmanden Nybegynder
25. december 2004 - 20:23 #11
Som sagt før i dette indlæg, så kommer man længst med ærlighed.
Går ud fra at du laver et design til www.fhc-group.dk?

(kommentarer til bg2.jpg)

# Hvad skal den nederste ramme bruges til?
# Måske et lækkert logo placeret et eller andet sted?
# Din link-bar. Hvordan skal det fungere? Roll-over eller noget andet? Eller tørre links?

(kommentarer til www.fhc-group.dk - hvis du kan bruge dem)

# Kedeligt med en tæller, som "bare" tæller efter en refresh.
# Din "news-roller" (det er fint at den stopper)
- lav et link til nyhederne. (Hvis det er noget stort)
# Mail-sender. Fungerer uhyre langsomt. Og så sender den uden at tjekke om der er skrevet noget i den. Lav det om, så den tjekker det.

Mvh Tmanden