Avatar billede freesoft Praktikant
13. december 2004 - 18:53 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problem med netbank, hotmail, telmore m.m.

Hej eksperter :-)
Min storesøster har et lidt underligt problem.
Hun kan ikke logge ind på sider som hotmail, telmore og sin netbank.
Når hun prøver at logge ind på disse sider siger den bare at siden ikke findes. Men hun kan godt gå ind på alle andre sider, bare ikke når hun skal logge ind.
Hun har Kabelnettet. Og hun bruger hvis nok MSN explorer(men er ikke sikker.)
Da hun bor i KBH, har jeg ikke selv være ved hendes computer(som er en bærbar compaq).

Mvh. Kim
Avatar billede freesoft Praktikant
13. december 2004 - 18:59 #1
Hvad kan der være galt?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. december 2004 - 19:27 #2
Er det sider med https:// hun ikke kan se, men hun kan se alle med http://  ??
Avatar billede freesoft Praktikant
13. december 2004 - 19:30 #3
Kunne godt se ud til at det er sider med https://
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. december 2004 - 20:09 #4
Har hun SP2 på (M$ ServicePack2) ?
Avatar billede freesoft Praktikant
13. december 2004 - 20:56 #5
Ja
Avatar billede streetboy Nybegynder
14. december 2004 - 01:55 #6
Hej

Har I husket at slå "Cookies til"

;0)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. december 2004 - 03:26 #7
SP2 kommer jo som default/standard med en advarsel/blokering mod diverse POPUP boxe alá Login's som Danskenetbank.
Se øverst i winduet når login burde have været der ?

(Jeg prøver lige at finde lidt mere beskrivelse...)
Avatar billede freesoft Praktikant
14. december 2004 - 16:02 #8
majsmarken:
Ja, men hvordan kan det så være at når hun prøver at logge ind på fx. hotmail og telmore(som jo ikke åbner en popup) så siger den bare at siden ikke findes?
Avatar billede landlordma Nybegynder
15. december 2004 - 00:54 #9
Tjek ActiveX instillinger under Internet Options > Security > Custum Level
Avatar billede freesoft Praktikant
15. december 2004 - 17:53 #10
Er der ingen andre forslag?

landlordma:
Ved ikke lige om det virker, har ikke lige snakket med hende endnu.
Avatar billede landlordma Nybegynder
15. december 2004 - 18:44 #11
Jo måske tjek SP2 firewall instillinger og ellers de andre securety instillinger
Avatar billede freesoft Praktikant
15. december 2004 - 20:04 #12
Hun skulle have fået det til at virke nu. Hun fik en anden til at hjælpe sig der ovre. Så jeg kan desværre ikke sige hvad han har gjort.
Avatar billede freesoft Praktikant
18. december 2004 - 16:22 #13
Lukker