Avatar billede hansolo Nybegynder
16. marts 2001 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

formattering av hardisk

Finnes det noe program som kan formatere hardisken skikkelig? Ikke en vanlig dos eller windows format, men en skikkelig formatering som fjerner absolutt alt?
Noen tips til hvordan jeg kan få dette til?
Avatar billede kf Nybegynder
16. marts 2001 - 09:56 #1
Du kan bare skrive \"format c: /u istedet
Avatar billede kf Nybegynder
16. marts 2001 - 09:56 #2
Og køre FDISK på den
Avatar billede thomzen Nybegynder
16. marts 2001 - 09:57 #3
Hmm... Hvis du har en ordentlig Bios, er der noget der hedder Low Level Format..

.. Men så er alt væk.. Og på mange harddiske står der, at det må du ikke..

... Det kan gå grueligt galt.. Men ´du sletter alt ved det..

Hvorfor slette ALT?

Brug Partition Magic.. den klarer stort set alle probs..

thomzen
Avatar billede thomzen Nybegynder
16. marts 2001 - 09:58 #4
Eller... Bank den ca 45 gange ned i bordet, meget hårdt.. :-)
Avatar billede hansolo Nybegynder
16. marts 2001 - 10:01 #5
hehe, banke den i bordet var smart :)
Tror jeg må få slettet alt, for når jeg installerer w98 me, får jeg alltid feil i registeret, irriterende, er det noen instillinger som kan gjøre en fujitsu 6.4 gb dma 33 litt mere stabil?