Avatar billede dard Nybegynder
16. marts 2001 - 09:28 Der er 13 kommentarer

counter-strike igen....

Når jeg er i gang med at sku spille over nettet, så siger den ude i consollen:\"trying to autenticate with WON servers\" efter det skifter den skærm og så står der i en Half-Life dialog box:\"Your Counter-strike & RB execuable is out of date\". Hvad gør jeg!!??
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. marts 2001 - 09:29 #1
opdaterer den :o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. marts 2001 - 09:30 #2
Hvilken version køre du..??
Avatar billede tunoxw Nybegynder
16. marts 2001 - 09:31 #3
<tunoxw>

Ja, du skal bare opdatere din version,...

<tunoxw>
Avatar billede kjalle Nybegynder
16. marts 2001 - 09:33 #4
Ups glemte at skrive løsningen som et svar !! :o)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
16. marts 2001 - 09:38 #5
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2001 - 09:44 #6
Som de andre skriver så skal du opdatere sin Counter Strike vers.
Grunden til dette er at der er kommet en ny vers af CS nemlig 1.1, og så har de fleste servere opdateret til denne vers, s¨hvis din vers er ældre vil severen ikke lukke dig ind.
Du skal hente CS 1.1 og en update patch til HalfLife den hedder hl1106, begge filer er der links til fra jubii hjemmeside.

http://games.jubii.dk/cs/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. marts 2001 - 15:21 #7
Space det kommer også an på hvilken version man har. Har man købt en original Halflife box med CS cd i er det en retail Update man skal hente.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2001 - 15:24 #8
Ja OK, det er jo rigtigt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. marts 2001 - 15:29 #9
Resten kommer her. \"...Så har man selvfølgelig intet at bruge 1.1.0.6 til, da man slet ikke har Halflife installeret.\"
Avatar billede netmus Nybegynder
17. marts 2001 - 12:23 #10
Inde på www.counter-strike.net kan du finde en fix til det der kun fylder 11 MB!

Jeg havde samme problem og nu virker mit!

/Netmus...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:08 #11
bøh
Avatar billede twain Nybegynder
25. april 2001 - 16:36 #12
Du skal enten opdatere dit counter-strike til 1.1 eller opdatere din Realbot til RB-SPG 1.3

Håber du kan bruge det...!!
Avatar billede -cdk-noller Nybegynder
12. maj 2002 - 11:13 #13
Du updater bare til 1.4 så skulle det køre. MEN vis du har givet din
cd-key ud til en vend eller noget andet så er det for de han spiller på netet eller han/du er banned fra den server!!!