Avatar billede lavang Nybegynder
13. december 2004 - 14:06 Der er 5 kommentarer

Hvordan installerer jeg MyInfo.dll

Hej med jer!

jeg fik sådan en fejlmeddelse :

Active Server Pages, ASP 0134 (0x80004005)
Objektet har en ugyldig attribut for ProgID, som er 'MSWC.MyInfo'.
/meetpoint/global.asa, line 1

det skyldes nok fordi Myinfo.dll ikke installeres rigtigt...
men kan ikke huske hvordan den skal installeres. Kan I fortælle mig det, tak.

Hilsen
Lavang
Avatar billede jacand Nybegynder
13. december 2004 - 14:21 #1
regsrv32 Drev:\Sti\Myinfo.dll
Avatar billede lavang Nybegynder
13. december 2004 - 19:48 #2
mange tak! jeg har installeret dll filen, men det skal være regsvr32 (hvor du skrev regsrv32), jeg vil lukke emnet, hvordan får du point?

hilsen
Lavang
Avatar billede jacand Nybegynder
13. december 2004 - 21:47 #3
svar :-)
Avatar billede jacand Nybegynder
13. december 2004 - 21:50 #4
Du kan lukke nu, da jeg har lavet et svar.
Du må undskylde, det gik hvis lidt for hurtigt der jeg skrev regsrv32 :-)

/Jacob
Avatar billede lavang Nybegynder
13. december 2004 - 23:07 #5
hej jacand!

jeg har fået IIS til at fungere, og fungere meget fint...du kan se resultatet ved at klikke her -> http://192.168.1.11/meetpoint (hvis siden ikke vises så fordi jeg har lukket server).

Hilsen
Lavang