Avatar billede illemann Novice
13. december 2004 - 11:50 Der er 2 kommentarer

Spoolfil Placering I NT

Hej
Hvor kan man ændre placeringen af spoolfiler på Win NT 4.0 ?
Jeg har problemer med pladsen når jeg skriver store filer melder serveren at der ikke er mere ledig plads.
Men da jeg har en anden disk i serveren vil jeg gerne placere filerne her istedet.
Avatar billede pallevad Nybegynder
13. december 2004 - 11:58 #1
Gå til controlpanel - printer
under file vælger du serveregenskaber
under serveregenskaber vælger du advanced
Her kan du angive ny placering af spoolfil.

husk efterfølgende at genstart spool-i service (medmindre du laver en genstart)

Mvh Pallevad
Avatar billede illemann Novice
13. december 2004 - 15:53 #2
Fint
tak for hjælpen