Avatar billede hanus Nybegynder
13. december 2004 - 11:12 Der er 3 kommentarer

XP skal ikke huske password!

Jeg har sat en sambaserver op med \\server\mitshare.
XP husker passwordet pr. session, dvs jeg kan logge på \\server\mitshare og af igen og siden på igen, uden at XP spørger om password den anden gang. Jeg skal logge ud af windows før XP igen spørger om password. Hvor i XP kan jeg ændre dette? Eller endnu bedre, kan jeg angive noget i min smb.conf som gennemtvinger at man skal angive password?
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2004 - 12:31 #1
Prøv dette:
Åben IE. klik på funktioner, klik på internetindstillinger, klik på faneblad Indhold, klik på Autofuldførsel, Fjen flueben i Brugernavene/password
Avatar billede hanus Nybegynder
13. december 2004 - 13:00 #2
nej, det fungerer ikke.
Avatar billede haverslev Novice
13. december 2004 - 14:33 #3
Du har fjernet de gamle, ved at trykke på "ryd koder" ?
Tillige kan det være nødvendigt at slette Certifikater og SSL
Åben IE. klik på funktioner, klik på internetindstillinger, klik på faneblad Indhold