Avatar billede jnusa Nybegynder
13. december 2004 - 11:05 Der er 1 løsning

Anjuta Make Error

Jeg har lige installeret linux os forfra (MEPIS 2004) og ligeledes anjuta. Men når jeg prøver at kompilere mit eksisterende projekt for jeg flg. fejlbesked:

[CODE]
Building source directory of the Project: TCPechod...
make
make:*** No targets specified and no makefile found. Stop.
Completed... successful
[/CODE]

Jeg har været ude for problemet før, men kan ikke helt huske om jeg installerede nogle nye libs, eller hvad jeg gjorde. Det virker også som om jeg mangler en del man pages (eks. select har jeg ikke til). Nogle ideer?
Avatar billede jnusa Nybegynder
13. december 2004 - 12:54 #1
Oka, prøvede at lave et project til programmet, og fik en anden fejl. Skulle køre autogen.sh manuelt. Jeg chmod 0755 den, og kørte den. Blev derefter informeret om at jeg manglede libtool. Efter installation af dette, kunne jeg køre autoconfigure i mit gamle project - problem solved... mærkeligt at apt-get ikke finde den dependency