Avatar billede stonedbush Nybegynder
13. december 2004 - 10:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kør EXE fil fra Director

Jeg har engang kørt en EXE fil fra director af, men kan ikke huske hvordan.
Jeg havde importeret den som cast, og den kørte når man kørte MC'en, men kan ikke huske hvordan man gjorde.
Eller hvis det er lettere, så hvis man kan linke til en external EXE fil, uden den spørger om man vil gemme den, eller starte den, men at den bare starter med det samme.
HJÆÆÆÆÆLP
Avatar billede lingodingo Nybegynder
13. december 2004 - 12:59 #1
Hej
Du skal have exe filen på HDen eller CDen og så kalde den med –open- fx;
open "minFil.exe" --- Her er den i samme rod som din Director fil.
open "minFolder/minFil.exe"  ----- her er den i en folder som hedder "min folder"
(Hvis du bruger MX04 er det måske _player.open()???)
MVH
J
http://www.balther.dk
Avatar billede stonedbush Nybegynder
13. december 2004 - 13:03 #2
den vil ikke acceptere når jeg trykker på knappen accepter, så du kan ikk få dine point