Avatar billede spoonrider Praktikant
12. december 2004 - 20:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nemt program til at lave en hjemmeside

Jeg har længe brugt Frontpage til at designe min hjemmeside med. Men jeg har lige så læpnge været irriteret på det, fordi det for det første laver grimme sider, for det andet roder alle filerne sammen, og for det 3. er for gammeldags.

Findes der et program der på samme nemme måde kan bruges til at sætte en hjemmeside op med, men som er bedre til at gruppere dataen og laver en hjemmeside der har et mere moderne look, og hvor man kan indsætte nogle flere features. Men det skal stadig være et program hvor man ikke skal proggramere?
Avatar billede olebole Juniormester
12. december 2004 - 21:15 #1
<ole>

At kunne opnå 'et mere moderne look' har intet med programmet at gøre - du kan sagtens lave grov-funky sider med cutting-edge design i FrontPage. Det handler kun om de papirskitser, du har lavet inden - og din evne til at omsætte dem  :)

Hvad pænere kode angår, er DreamWeaver klart være det bedste bud. Det er dét WYSIWYG-program, der skriver nogenlunde kode ... der er desværre ikke rigtig andre.

/mvh
</bole>
Avatar billede spoonrider Praktikant
10. februar 2005 - 15:16 #2
OK
Avatar billede bl4ck Nybegynder
22. februar 2005 - 21:03 #3
Namo Webeditor 6 er god.
jeg bruger den selv og den er god til at lave hjemmesider med.