Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. december 2004 - 18:00 Der er 4 kommentarer

Tjaa, mangler nogle ideer

Jeg har lavet følgende skitsel til min fremtidige side... men er simpelthen løbet tør for ideer. Især venstre menu box har jeg ingen gode ideer til - please help me...

her er skitsen

http://www.clubmobile.dk/skitsel.jpg
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. december 2004 - 18:26 #1
Musik, udstyr, vores kunder mener,
Avatar billede speakfreak Nybegynder
12. december 2004 - 20:00 #2
Jeg tænkte ikke på links, men på layout... Hvordan det skulle se ud :D
Avatar billede jmax Nybegynder
13. december 2004 - 09:48 #3
Tror det ville være ganske nydeligt med nogen forskellige tekstpunkter (Musik, udstyr, vores kunder mener...) tilføjet en form for mouseover effekt (farveskift) fra sort til hvid eller anden form for kontrast.

Udover det synes jeg du har lavet et friskt design med en overskuelig opbygning.
Avatar billede tbraestrup Nybegynder
22. december 2004 - 19:35 #4
Hej Speakfreak!

Det er svært umiddelbart bare at komme med inspiration eftersom vi dårligt ved hvad du selv søger.

Umiddelbart ville jeg holde mig til en menu. Så vidt jeg kan se på din skitse har du menu i toppen, men vil også gerne ha en i venstre side? Hvis jeg var dig ville jeg droppe den menu i toppen, og smide alt ind som menu i venstre side. Toppen derimod ville jeg bruge på noget iøjenfaldende grafik, som fanger dine besøgere. Derudover ville jeg nok vælge noget andet end den orange farve, den er efter min mening lidt fesen i det, men det er jo smag og behag. Skriv igen når du har fået stykket noget mere konkret sammen, så kommentere jeg gerne videre.

Håber det hjalp lidt.

TBraestrup
www.braestrup.nyka.dk