Avatar billede dream-zone Nybegynder
12. december 2004 - 16:31 Der er 3 kommentarer

Ny windows

Hey alle sammen jeg er ved at blive godt træt a windows og alle deres fejl...kommer der et nyt og bedre windows eller skal jeg forsat blive ved med at bruge min Xp pro udgave? hvis der er nogen som ved om der kommer eller er kommet en ny udgave sp vil jeg meget gerne høre fra dig. Mvh Dream-Zone
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 16:33 #1
Kan sige jeg kun venter på
http://www.dailyrush.dk/hardware/stories/14449/

Derudover er der jo mange forskellige indenfor Linux
Avatar billede leif Seniormester
12. december 2004 - 17:05 #2
Hvad mener du med fejl ? I alle systemmer er der fejl af en eller anden art ! Jeg vil mene at hvis du kører XP pro med SP2 så skulle den da gerne køre stabilt, men det er ikke nødvendigvis XP's fejl hvis du oplever fejl, det kan fx. være en grafik driver som ikke kan køre særlig godt med en anden driver !
Avatar billede trold1 Nybegynder
12. december 2004 - 17:15 #3
Jeg har nu kørt XP siden udgivelsen og har ikke oplevet ustabilitet.

Jeg har set det på andre maskiner, men det skyldtes gamle drivere.