Avatar billede p_b Nybegynder
16. marts 2001 - 01:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Viper v770

Jeg har i tidernes morgen dummet mig ved at købe et v770/agp kort.men har kun haft problemer med det. Nu er problemerne ved at hobe sig op ,så nu er det på tide at søge hjælp.
jeg har :
amd k6-2/300
ikke clocket
MB va-503+
award bios  v4.460pga version je439
via chipset
Varme er ikke problemet da jeg har monteret blæser på grafikkortet.
kortet virkede heller ikke før opdateringen af min bios men det var nødvendigt pga. for stor Hd..
Er der nogen der kan hjælpe mig inden jeg taber håret helt?????
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 01:56 #1
Erm... hvad er det lige præcist dit problem er??
Avatar billede p_b Nybegynder
16. marts 2001 - 02:00 #2
den fryser når jeg prøver at køre et hvilket somhelst spil..
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 02:00 #3
Men du kan jo opdatere driver til dit chipset http://www.tweakup.dk/files/mobo/4in1429v(a).zip
og hente nyeste detonator http://www.tweakup.dk/files/video/Detonate/W9x-1080.zip
Du kan se om det hjælper...
Avatar billede makse Nybegynder
16. marts 2001 - 02:01 #4
Avatar billede p_b Nybegynder
16. marts 2001 - 02:01 #5
jeg har prøvet snart alle detonator der er + har opdateret drivere til mit chipset
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 02:04 #6
Så var det vist ikke meningen at du skulle acceptere mit svar, vel??
Avatar billede p_b Nybegynder
16. marts 2001 - 02:07 #7
sorry jdaugaard . . havde lige fede fingre
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 02:09 #8
Fryser den i spillene lige med det sammen eller kan du spille lidt?? Hvad sker der helt præcist?
Avatar billede p_b Nybegynder
16. marts 2001 - 02:32 #9
spillene plejer at kunne køre i et par minutter (dog temmelig dårligt) for derefter at fryse helt