Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. december 2004 - 00:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket spil

Hej.

Jeg har spillet FarCry i en måneds tid (og mere endnu)... Men nu er jeg sørme kommet igennem, og det synes jeg var det fedeste spil, nogensinde lavet. Programmering, lyd, gameplay, tyngdekraft, våben og det hele var bare suverænt lavet!

Jeg er ikke den store spillefreak, men nogengange synes jeg det er smukt. Jeg har tidligere syntes at Medal of Honor var sjovt, men (tja) FarCry var vinderen, i min smag...

Hvad hulen skal jeg nu købe? Jeg prøvede at købe MOH pacific assault, men det var da dårligere end pong.

Der må være nogle spil, der er samme stil som mit "elskede" FarCry, som i kan anbefale.

Hvilke?

(nævn ikke MOH, COD eller Hitman. De er den rette kategori, dvs. en gøb og nogle fjolser at skyde på, men heller ikke mere)
Avatar billede damnit Nybegynder
12. december 2004 - 00:21 #1
Half Life 2 er vist rimelig åbenlys :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. december 2004 - 00:33 #2
Ok, jeg har dog et andet krav til mit nye spil. Det skal ikke være for avanceret. I Farcry har jeg kun brugt 6-7 knapper og musen. Frem-tilbage-højre-venstre, hop og kast granater... Det kan jeg godt lide. Ikke sådan noget garn, hvor man skal trykke på 47 knapper samtidig. Jeg så godt Half Life 2 i en butik, men jeg syntes counter strike var noget fis, så jeg valgte det elendige MOHPA, men 2'eren er måske helt rørende?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. december 2004 - 00:44 #3
Ved godt jeg er besværlig (eller rettere simpel) Men jeg har kigget på screenshots på www.half-life2.com og på ingen af dem stikker der et skydevåben ud midt på skærmen. Jeg prøvede engang half-life og der gik 40 år inden man fik gøbs og der var krig. Er der ligesådan i 2'eren, eller er der hurtigere "skydefest"?
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
12. december 2004 - 16:36 #4
jeg vil også sige half life 2
Avatar billede baitianlong Nybegynder
29. januar 2005 - 21:38 #5
Jeg kan ikke rigtig komme i gang med HL2, der er bare nogle gasmaske fætre, der slår på mig :) Til gengæld syntes jeg Larry, Magna Cum var rigtig sjovt!! Det er ikke let at vide, hvilke spil man vil synes om... FAR CRY var bare så perfekt *snøft*