Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
11. december 2004 - 22:09 Der er 3 kommentarer

Rettelse i mpeg fil

Hey...

Er der nogen som kan hjælpe mig med at slette en nummerplade i en mpeg film?? Gerne hurtigt hjælp... Evt. en måde at gøre det selv på??

Venlig hilsen
Lars
Avatar billede bernpak Nybegynder
11. december 2004 - 22:31 #1
Hej
Hent movifactor.
http://www.ulead.com/download/trial.htm
Brug deres demo.den kan slette dit probelm.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 18:29 #2
Hvis ikke det lykkedes for dig, og filen ikke er alt for stor,kan du uploade den på min FTP, og jeg kan klare det for dig.
Avatar billede graphicpoint.dk Nybegynder
13. december 2004 - 19:17 #3
Den fylder godt nok lidt meget... 75 mb... Så der er ikke andet for end jeg lige må prøve selv... Er bare ikke så meget inde i det med videoredigering...