Avatar billede mcbeast Nybegynder
11. december 2004 - 21:14 Der er 1 kommentar

Fryser efter 10-15 minutters spil! ARRAGH!

Når jeg spiller spil som FIFA 2005 og World of Warcraft fryser den lige pluslig efter jeg har spillet 10-15 minutters tid. Jeg har set om det er processoren der er for varm, men den ligger stabilt på cirka 50 grader celcius. Jeg har også lige formateret men det samme sker igen. Jeg har også lige sat min BIOS på default. Hvad kan det være der gør det?

Mine specs er:
AMD 2800+ Barton
GeForce Ti4200 128 mbram
Soundblaster 5.1 LIVE!
512 MbDDR PC3200 ram Kingston
120 Gbharddisk

Med venlig hilsen Peter
Avatar billede triaxtc Nybegynder
11. december 2004 - 22:18 #1
Du skriver ikke noget om, du har målt temperaturen på grafikkortet?
Afmonter yderdelen af kabinettet på pc'en og prøv at spille igen. Hvis fejlen er væk, skyldes den varmeopbygning i kabinettet og så skal du have monteret en ekstra kabinetkøler til at pumpe noget luft igennem kabinettet.