Avatar billede brianandersen Nybegynder
11. december 2004 - 20:49 Der er 2 kommentarer

Sælg hjemmesider - få 40% i provision og afslappet arbejde

Ingen platte telemarketing numre eller latterlige folk i jakkesæt der siger du skal sælge op.

Vi er i forvejen 4-5 mennesker, en blanding af designere og sælgere. Konceptet er enkelt og gennemskueligt, og vi er generelt meget nede på jorden.

Du vil hovedsageligt sælge hjemmefra, og har generelt meget frihed. Dette kræver dog at du har et vist drive til selv at tage initiativ.

Du bestemmer selv hvordan du vil finde kunder (skrive, maile, telefonopkald) og er ikke bundet af nogen speciel sælgeraftale. Du bliver dog grundigt sat ind i hvad der skal foregå, og får også lidt skriftligt materiale med argumenter og gode tips.

Det er selvfølgeligt svært at give et skøn på hvor mange penge du kan tjene, men vi har erfaring med at 2 timers opsøgende arbejde gerne skulle give en kunde du kan tjene cirka 1200kr på. Efterfølgende kræver det nogle få opringer, så du skal nok regne med 2-3 timer per kunde.

Håber noget at det fanger din interesse - vi har fået banket en hjemmeside op på www.interworks.dk hvor der står lidt mere. Tag det ikke alt for højtideligt :D

Send mig en mail på info@interworks.dk hvor du evt. lige inkluderer lidt om dig selv og et telefon nummer - jeg svarer på alles henvendelser.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. december 2004 - 21:51 #1
NYDELIG hjemmeside I har! :-) Og lækkert at se at I er konsekvente med rene CSS løsninger, det er en sand fornøjelse.
Avatar billede brianandersen Nybegynder
11. december 2004 - 21:59 #2
Tak - man har vel professionel stolthed :-)

Håber da også det er et incitament til alle jer sælgere derude - det er vel sjovere at sælge ordentlige produkter :-)