Avatar billede hr._larsen Nybegynder
16. marts 2001 - 00:19 Der er 2 kommentarer

cokie cutter

Jeg har fået anskaffet mig sådan et sådan program så man kan streame/capture noget video fra en hjemmeside som ikke er tilgængelig til downloading. I behøver ikke at fortælle mig at det er ulovligt. Det ved jeg godt. Jeg vil bare gerne lige vide om nogen kender til sådan en cokie cutter, eller ved med stor sikkerhed, om de severe som jeg downloader fra, kan se hvem jeg er, og hvilken Ip adrasse jeg har.
Avatar billede larskr Nybegynder
21. marts 2001 - 10:47 #1
Jeg kan desværre ikke umiddelbart hjælpe, men kunne man evt. få at vide hvilket program du har anskaffet dig? Af ren nysgerrighed naturligvis :-)
Avatar billede hr._larsen Nybegynder
27. marts 2001 - 20:48 #2
Jo da, det kan du da lige tro du kan. Programmet hedder Streambox VCR. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor jeg downloadede det henne, men jeg mener at jeg fik et link til adrassen her fra eksperten, det er jeg næsten sikker på. Prøv at lede lidt efter, så tror jeg nok du finder det. Programmet er ganske simpelt at bruge. Dog kan du ikke capture direkte streaming såsom Bigbrother. Jeg kan også sende programmet til dig, hvis du ikke kan finde linket, bare ikke med icq, jeg bruger TDC Netexpress, det kan man jo ikke gøre med det.