Avatar billede juicesworld Nybegynder
11. december 2004 - 15:20 Der er 7 kommentarer

Trådløst Tastatur?

Jeg skal til at købe trådløst tastatur og mus... og jeg leder efter et der først og fremmest er billigt, simpelt, SKAL ha så flade knapper så muligt og har en god trådløs forbindelse der ikke lagger... som jeg opdagede det sidste jeg købte gjorde fordi det var så ringe kvalitet... det skal kunne fungere perfekt fra omkring 4-5m afstand!

Tak på forhånd!
Avatar billede freehelp Praktikant
11. december 2004 - 15:22 #1
http://logitech.dk/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2162,CONTENTID=7153

Dette har jeg selv 3 stk af og kan varmt anbefale det. Koster lidt, men det er super kvalitet
Avatar billede meynard Nybegynder
12. december 2004 - 15:14 #2
Kan varmt anbefale ovenstående produkter, har selv et Logitech Mx-700 (som ovennævnte uden Bluetooth). Du får mange funktioner med, du gav selv udtryk for at det skulle være simpelt, men det er lidt lige som at købe en god vaskemaskine: Du får 16 programmer og bruger kun de 3 programmer :) Men-men du skriver at det skal være billigt og være en god kvalitet...Det hænger simpelthen bare ikke sammen her, du må til pungdyret !
Avatar billede juicesworld Nybegynder
13. december 2004 - 00:31 #3
Jeg har ejet mange billige (højst 120kr) keyboards, jeg selv syntes har fungeret i rigtig god kvalitet, så det er jeg lidt uenig i.
Avatar billede meynard Nybegynder
13. december 2004 - 00:41 #4
120 kr for et trådløst tastatur med mus ? Var det fra et loppemarked...Det er en smagssag, men kvalitet koster for det meste noget, ikke at jeg er typen der går efter mærkevarer, men nogle gange må man altså bare betale hvad det koster. Fordelen ved et såkaldt mærkevare er at supporten eksisterer hvilket tit ikke er tilfældet med no name hardware. Det jeg også kan lide ved det Logitech tastatur/mus jeg anbefaler er, at musen  har genopladelige batterier, den skal efter endt brug blot placeres i sin holder/lader, men som sagt det er jo de overvejelser man må gøre sig  - en anden mulighed er jo at ønske sig det til jul... :)
Avatar billede juicesworld Nybegynder
13. december 2004 - 00:44 #5
Jeg foretrækker at løse problemerne selv, sådan har jeg valgt at lære hvordan jeg skal gøre visse ting. Det er også ligemeget, hvis ik der er nogen forslag så er det fint. Man ved jo ik om tingene eksisterer før man spørger, vel.
Avatar billede moray Nybegynder
13. december 2004 - 01:23 #6
Logitech MX-700 er et rigtig godt tastatur som varmt kan anbefales.
Pas på du ikke køber et sæt hvor musens batterier ikke kan oplades - jeg havde et sæt Logitech med alm. batterier - den åd 2 stk hver måned. MX-700 har ladestation og oplader i ét.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
18. august 2010 - 13:27 #7
et svar plz en eller anden