Avatar billede mwm Nybegynder
11. december 2004 - 11:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

identifikasering af bundkort. (program)

hej
kan ikk lige huske hvad det program hedder som man downloader og tjekker ens bundkort for at se hvad navn det har osv.

har tåget rundt i det i en dags tid nu.

det er min fars pc som skal ha flere ram, det er slef en IBM.
Det hjælper ikk at gå derind den side stinker jo af sur r..

På forhånd tak

MWM
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
11. december 2004 - 11:42 #1
Avatar billede mwm Nybegynder
11. december 2004 - 11:56 #2
ja netop den
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
11. december 2004 - 13:40 #3
ok så lægger jeg et svar
Avatar billede mwm Nybegynder
12. december 2004 - 17:58 #4
fjong
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
12. december 2004 - 21:34 #5
tak for det, og god jul.
(Obs. Har hørt at IBM dropper pc-erne, så opdatering fremover måske tvivlsom. Det kan være det blot er et rygte??)
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
13. december 2004 - 12:52 #6
1: ibm HAR solgt pc-afdelingen, menom det giver indflydelse på opdatering vides ikke.
2: gratisprogrammet AIDA 32 kan også finde det, desuden finder det også ud af hvad du ellers har af udstyr på din pc, kan anbefales.