Avatar billede metzsch Nybegynder
11. december 2004 - 10:17 Der er 4 kommentarer

Dokumentstyring + andet

Hej

Jeg har lige installeret Concorde C5. Der er lige nogle ting jeg ikke forstår.

Hvis jeg trykker CTRL + N

Får jeg en fejl: Dokumentstyringen kan kun benyttes i en GUI version.
Jeg skulle da mene at det er en GUI version.
Programmet er da solgt som C5 Version 3.0 SP3

Et andet problem er at hvis jeg vælger opret brev i menuen debitor/Dagligt/Faktura skriver den: DDE kommunikation fil: t:\dokstyr\ConE2000.dot eksistere ikke.

Det gør den faktisk heller ikke. Jeg syntes at jeg har læst at dette skulle være en af de ting som er rettet i SP3.

Under hjælp/om Microsoft C5 står der:
C5 version 3.0 #Build 61
For Win32 (native)

Mangler der nogle opdateringer? SP3 måske?

MVH
Mikkel
Avatar billede leif Seniormester
11. december 2004 - 10:26 #1
Du sidder ikke i Console vel ?
Avatar billede dma Nybegynder
11. december 2004 - 10:36 #2
1. Som Leif skriver, du har vel ikke startet Console-versionen op (C5W32C.EXE). Det er nemt at se - det er nemlig ikke en traditionel Windows brugerflade, der er ikke nogen menulinie i toppen med Filer, Rediger, Vis osv..

2. Du skal opsætte stien til dokumentstyringsarkivet under Generelt/Tilpasning/Systemkonfiguration. Som standard ligger DOKSTYR biblioteket som et underbibliotekt til C5 og her ligger de forskellige skabeloner til Word (.DOT filer).
Avatar billede metzsch Nybegynder
11. december 2004 - 10:51 #3
Jeg ved ikke om jeg er i en konsol. Jeg starter denne fil op: T:\C5W32.EXE -d.;T:\

Programer ligger på en server. Problemet er når jeg starter fra klienten. Skabelonerne ligger i t:\dokstyr set fra klienten, men der er ikke nogen skabelon der hedder ConE2000.dot. Der er dog en masse andre skabeloner.

under Generelt/Tilpasning/Systemkonfiguration/dokumentstyrings arkiv står der t:\dokstyr\

MVH
Mikkel
Avatar billede metzsch Nybegynder
11. december 2004 - 11:06 #4
Lige en ting mere. Filen ConE2000.dot findes ingen steder på serveren eller lokalt. Hvorfor leder den eften en fil som ikke er der, men som burde være installeret under en standard installation?

Jeg fatter det ik´!