Avatar billede grafikkort Nybegynder
11. december 2004 - 09:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvilken software er bedst ?

hej hej......

jeg skal have noget software som anti virus og system backup and recovery.....

prisen er ligegyldigt bare det er noget godt sofware....

hvad kan i anbefale ???????

og hvis i kender en side hvor de tester software må i godt lige linke... :D

er der nogle der har nogle gode forslag ?

PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede arlet Juniormester
11. december 2004 - 09:55 #1
Antivirus, kig her: http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm
Indefor antivirus er de gratis avast/avg blandt de aller bedste.

Firewall, kig her: http://www.arlet.dk/firewalls.htm
Der er danske Bitguard blandt de bedste, dog ikke gratis..
Avatar billede arlet Juniormester
11. december 2004 - 09:56 #2
system backup and recovery:
Der skal du nok have fat i norton ghost. http://www.argentuma.com/backup/software/norton-ghost.html
Avatar billede grafikkort Nybegynder
11. december 2004 - 10:25 #3
okay.... jeg har selv avg men ville bare lige vide om det var det bedste ?
Avatar billede arlet Juniormester
11. december 2004 - 10:26 #4
Det er ganske fornuftigt..
Avatar billede grafikkort Nybegynder
11. december 2004 - 10:26 #5
jeg læste også et sted at man skulle have noget der renser systemet på en aller anden måde..... win cleaner tror jeg det hed....

hvad gør disse programmer og er de nødvendige.. ???
Avatar billede arlet Juniormester
11. december 2004 - 10:36 #6
Jeg vil og kan fortælle dig meget mere om hvordan du renser og beskytter dig optimalt, men har lige kigget lidt på dine andre tråde, så supporten stopper nu...

Hvis du accepter mit svar, så er alt som det skal være og supporten vil fortsætte og jeg vil besvare dine spørgsmål..
Avatar billede grafikkort Nybegynder
11. december 2004 - 11:00 #7
lol
Avatar billede grafikkort Nybegynder
11. december 2004 - 11:08 #8
så lad være...
lukket.
Avatar billede arlet Juniormester
11. december 2004 - 11:13 #9
Anmeldt igen :-(