Avatar billede madsenfc Nybegynder
10. december 2004 - 19:42 Der er 8 kommentarer

Netværk med Service Park 2?

Nogle der kan fortælle mig hvorfor at jeg ikke kan spille over nettet(football manager 5)?

Har fået at vide at det kan være Service Pack 2, men er ikke helt sikker.

Er der nogle derkan fortælle mig hvad der kan være galt?

Ham jeg skal spille med, kan godt spille over nettet med andre, men ikke med mig.
Avatar billede kenp Novice
10. december 2004 - 19:59 #1
du har husket at åbne den firewall som der er med når du har indstalleret SP2 ik?
Avatar billede madsenfc Nybegynder
10. december 2004 - 20:06 #2
ja det har jeg...
Avatar billede kenp Novice
10. december 2004 - 20:24 #3
Så burde der ikke været noget i SP2 som blokere det! med mindre at du har en router eller anden firewall.
Avatar billede madsenfc Nybegynder
10. december 2004 - 20:28 #4
Hvad er en router?
Avatar billede kenp Novice
10. december 2004 - 20:34 #5
som regl sådan en boks man har siddende efter sit adsl modem. Men kunne du spille inden du smed sp2 på?
Avatar billede madsenfc Nybegynder
10. december 2004 - 20:57 #6
Ja, det kunne jeg godt... Forstår ikke helt det der med rout'eren?
Avatar billede kenp Novice
10. december 2004 - 21:06 #7
nå du kunne før skulle du også kunne igen :) det med firewall har du slukket den helt eller bare åbnet nogle ekstra porte?
Avatar billede madsenfc Nybegynder
10. december 2004 - 21:06 #8
har slukket den helt, inde i sikkerhedsoplysninger