Avatar billede g4nd4lf Nybegynder
10. december 2004 - 13:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bog om programmering af webservices i C#

Jeg arbejder i et mindre computerfirma hvor vi laver totalløsninger til virksomheder. I det sammenhæng har jeg fået brug for at lære om brugen af webservices. Jeg har en del erfaring med programmering af asp.net sider, men har nu også brug for at kunne lave webservices.
Nogen der har kendskab til en god bog der dækker bredt, men dog alligevel mere end blot overfladisk webservices.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2004 - 15:06 #1
Amazon har bl.a.:

Professional C# Web Services: Building .NET Web Services with ASP.NET and .NET Remoting / Wrox

Programming .NET Web Services / Alex Ferrara & Matthew MacDonald
Avatar billede arne_v Ekspert
01. januar 2005 - 13:34 #2
OK ?