Avatar billede determination Nybegynder
10. december 2004 - 09:28 Der er 3 kommentarer

Ghost Boot cd

Hej.
Jeg skal til at lave en boot cd med ghost 8, men tænke på om det kan lade sige gøre at smide en masse driver på den cd, dvs. at man har en boot cd med f.eks driver til 10 forskellige netkort, og den så selv går ind og finder hvilke netkort der sidder i maskinen og så vælger den driver der passer til. eller skal man have en cd til hver netkort man har ??
Avatar billede mickey777 Nybegynder
10. december 2004 - 11:20 #1
Det kan du sagtens, bare sørg for at få alle mapperne for driveren over. Alternativ så led efter driverne på nettet, så ligger de samlet i en fil :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. december 2004 - 12:06 #2
Der står (også) noget om det her:
http://www.nu2.nu/bootcd/
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 00:15 #3
<determination>: Status ?